Poprzednie forum

Awatar użytkownika
jbogacz
Kontaktowanie:

Poprzednie forum

Post autor: jbogacz » wt lis 15, 2005 4:12 pm

Zniklo poprzednie forum i nic z niego nie dalo sie odzyskac. Haker wlamal sie do bazy danych forum i skutecznie ja wyczyscil. Szkoda tych cennych informacji i porad dla hodowcow, ktore ono zawieralo. Mam nadzieje, ze ta wersja ma lepsze zabezpieczenia i taka sytuacja sie nie powtorzy.

Jurek Bogacz :(
Ostatnio zmieniony śr lis 16, 2005 12:37 pm przez jbogacz, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Post autor: Gość » wt lis 15, 2005 4:39 pm

Witam. Skontaktowalem sie z tym SPINACZEM przez gadu-gadu i po dluzszych negocjacjach otrzymalem kopie bazy danych naszego Forum. Tlumaczyl sie ze wrobili go koledzy i on o tym nic nie wiedzial. (ciekawe tylko czy to prawda?!) Jesli ktos sie na tym zna to moge ja mu przeslac, moze da sie z tym cos zrobic (ja niestety jestem laikiem w tych sprawach) Pozdrawiam i witam na nowym Forum :wink:

Awatar użytkownika
jbogacz
Kontaktowanie:

Post autor: jbogacz » wt lis 15, 2005 4:54 pm

Jezeli rzeczywiscie posiada Pan baze danych z poprzedniego forum to prosze ja przeslac na email jurek@golebierasowe.com moze uda sie z tego cos odzyskac.

Warcraft

Post autor: Warcraft » wt lis 15, 2005 7:21 pm

nie wiem po co ktos robi takie bezsensowne zarty;/ mam nadzieje ze rzeczywiscie da sie odzyskac te wszystkie posty bo to na prawde cenne informacje byly..... pozdrawiam

Awatar użytkownika
Widyn
Kontaktowanie:

Post autor: Widyn » śr lis 16, 2005 12:39 am

Z tego co sie dowiedzialem to zrobiono to dla zartu i z nudow! :x
Siedza takie typki i nie wiedza co z zyciem zrobic, a jak cos wymysla to niszcza tylko cudza prace! (to ja napisalem ta wiadomosc wyzej tylko jeszcze jako "Gosc")

Gość

Post autor: Gość » śr lis 16, 2005 10:03 am

no najlatwiej jest cos zniszczyc.... sztuka to jest cos zrobic.... a skad ty miales gg tego goscia??

Gość

Post autor: Gość » śr lis 16, 2005 11:43 am