Golebnik :)

Lotnik_94
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 31, 2007 5:15 pm
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Kontakt:

Golebnik :)

Post autor: Lotnik_94 » pn gru 31, 2007 7:18 pm

Witajcie niedawno sie zarejstrowalem na tym forum.... i pisze do was z pytanie ile golebi wejdzie do golebnik takiego:
1m x 1m i 1.2m(szerokosc x dlugosc x wysokosc)
Niestety warunki nie pozwalaja mi na wiekszy golebnik... a szkoda :(
Bede chodowal golabki ras bardziej pod kij :lol:
Tzn. Wyszfance
Winerki
Budapeszty
Srebrniaki
itp...
A i jeszcze pytanie do was co do polek(dukow) czy dla golebi ras ktore wypisalem wyzej starcza polki wymiarow jak w linku:
http://www.dobrylot.pl/grafika/rys2a.gif
Z GoRY DZIEKUJE ZA ODPOWIEDÂŹ!!!
Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek

chwedor93
Posty: 99
Rejestracja: pn lis 26, 2007 6:15 pm
Lokalizacja: janów podlaski
Kontakt:

Post autor: chwedor93 » wt sty 01, 2008 2:46 pm

duzo to ci ich nie wejdzie po parze dwie z kazdego

Dispar
Posty: 1099
Rejestracja: pn sie 27, 2007 2:55 pm
Kontakt:

Post autor: Dispar » wt sty 01, 2008 3:14 pm

A jakby upchnal je noga to i setka by do takiego golebnika tez weszla.
Nie pisz bzdur Chwedor bo chlopak jest mlody, poczatkujacy i jeszcze Ci uwierzy. W takim golebniku mozna trzymac 2-3 pary golebi i to tez tylko przejsciowo. No chyba, ze ktos nielubi golebi i chce je zameczyc.
Lotnik - jesli Twoi rodzice zobacza, ze opiekujesz sie swoimi golebiami jak nalezy i nie zaniedbasz nauki to napewno pozwola Ci rozbudowac golebnik i wtedy bedziesz mogl powiekszyc swoje stadko.

Lotnik_94
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 31, 2007 5:15 pm
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: Lotnik_94 » wt sty 01, 2008 10:04 pm

Aha rozumiem.. ale narazie moze w takim golebniku bede trzymal :)
A czy takie wymiary pulek(dukow) starcza??
A jeszcze jaka rase byscie polecali ktora by nie siadala na drzewa(poniewaz w kolo mam ich nawet sporo) i zebym nie musial ich tak ostroga ganiac zeby polataly ,poniewaz wiecie jak to jest mieszkam w miasteczku i jakbym zaraz zaczol tak gwizdac i ze szmata latac to ludzie by sie na mnie jak na glupka patrzyli :(
To jakie polecacie?
Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek

Dispar
Posty: 1099
Rejestracja: pn sie 27, 2007 2:55 pm
Kontakt:

Post autor: Dispar » wt sty 01, 2008 10:08 pm

Kingi bym Ci polecal- mozesz je ganiac noga :D

Lotnik_94
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 31, 2007 5:15 pm
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: Lotnik_94 » śr sty 02, 2008 8:18 pm

Nie lubie kingow :P
Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek

Lotnik_94
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 31, 2007 5:15 pm
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: Lotnik_94 » śr sty 09, 2008 1:32 pm

Ludziska czemu nie klikacjie na moim temacie :(
Mam do was jeszcze kilka pytaĂą....
1. Ile moze kosztowac blacha na obicie golebnika??
2. Czy Obicie golebnika blacha zupelnie wystarczy przed nieznosnymi szczurami itp..?
3. Jak jest lepiej robic golebnik tzn zbijac gwoÂździami czy dawac na wkrety??

P.S. niedlugo wam zapodam fotki materialow na golebnik :D
I kolejne fotki beda od poniedzialku z budowy :lol:
Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek

chwedor93
Posty: 99
Rejestracja: pn lis 26, 2007 6:15 pm
Lokalizacja: janów podlaski
Kontakt:

Post autor: chwedor93 » czw sty 10, 2008 10:09 am

z szczurami jest odwieczny problem ja u siebie musialem zabic kazdy otwor a z blacha teraz jast w cen :( ie

Warcraft
Posty: 356
Rejestracja: pt lis 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: Warcraft » czw sty 10, 2008 8:25 pm

Podstawowa sprawa jest aby golebnik byl szczelny inaczej zadna blacha nie pomoze...

Lotnik_94
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 31, 2007 5:15 pm
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: Lotnik_94 » pt sty 18, 2008 3:39 pm

Ale Budapeszty są tą ptaszki średniej budowy...żywe i pełne temperamentu :) Pozatym lubię ta rasę podoba mi się ona bardzo.....
A Co do gołębnika to nie będą one miały aż tak ciasno jak Ci się zdaje :)
Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek

peszt11
Posty: 23
Rejestracja: pn sty 14, 2008 8:23 pm
Kontakt:

Post autor: peszt11 » pt sty 18, 2008 10:49 pm

witam cie.budapeszty jak tak to polecam zywe i wesole ptaszki

Warcraft
Posty: 356
Rejestracja: pt lis 18, 2005 6:55 pm
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: Warcraft » sob sty 19, 2008 1:13 pm

Koledzy temat "budapeszty" jest już założony!!:)

Awatar użytkownika
Lukezi
Posty: 555
Rejestracja: czw gru 21, 2006 8:33 am
Kontakt:

Post autor: Lukezi » sob sty 19, 2008 5:02 pm

nie jeden ale nawet 2 :D

Lotnik_94
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 31, 2007 5:15 pm
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: Lotnik_94 » pn sty 21, 2008 2:57 pm

No są tematy ale trochę zboczyliśmy z tematu przewodniego czyli "Gołębnik" :D
A co sądzicie o hodowli w jednej budzie tych trzech ras:
Wyszwany
Budapeszty
Krakowiaki
Co sądzicie o takim mixie?? :D
Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Lukezi
Posty: 555
Rejestracja: czw gru 21, 2006 8:33 am
Kontakt:

Post autor: Lukezi » pn sty 21, 2008 3:14 pm

O ile sie nie myle to to j rasy lotne i z powodzeniem beda razem

Lotnik_94
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 31, 2007 5:15 pm
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: Lotnik_94 » czw sty 24, 2008 11:43 pm

No to są rasy lotne jedyny który nie jest lotny a jest wysoko lotny to Budapeszt :D ale w okolicy widzę parę takich lotów właśnie pomieszane takowe rasy jakie wypisałem powyżej :)
Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
@Robert
Posty: 390
Rejestracja: pt cze 23, 2006 3:37 pm
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: @Robert » pt sty 25, 2008 4:33 pm

Piszesz ze wybornie lotowy jest Budapeszt. Nie do konca moze Ci nawet nie polatac 5 minut, a moze i wogole, zalezy z jakiej Hodowli pozyskasz Ptaki (takie z Targu nigdy Ci nie bede dobrze lataly).Druha sprawa Golebnik jest naprawde maly, a odlicz od niego jeszcze wielkosci pulek (w rezultacie uzyskasz jeszcze mniejszy). Chcesz w Nim trzymac 3 wymienione wyzej Rasy, powiedzili Ci ze to dobrze?. Takie osoby chyba wyraznie nie mysla co z Nimi sie stanie kazdy z kazdym bedzie sie parowal, co w efekcie uzyskasz mieszance. Trzymaj jedna Rase albo zadnej, no chyba ze bedziesz gdzie indziej parowal i odchowywal mlode. Nie wiem moze nie oczekujesz tego od nich moze chcesz aby Ci tylko polataly, Twoj wybor. Ja Ci tylko doradzilem swoje zdanie a zrobisz jak zechcesz. Pozdrawiam i powodzenia w Budowie, oraz Hodowli.

peszt11
Posty: 23
Rejestracja: pn sty 14, 2008 8:23 pm
Kontakt:

Post autor: peszt11 » pt sty 25, 2008 7:02 pm

kolego lotnik ja z takimi wymiarami twojego golebnika zrezygnowal bym z chodowli budapesztow.a zachowal cos ozdobnego.a jak juz chcesz ganiac to chodowle jednej rasy.pozdrawiam.

Lotnik_94
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 31, 2007 5:15 pm
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: Lotnik_94 » pt sty 25, 2008 9:25 pm

Dzięki Tiplerek za naprawdę szczerą i prawdziwą wypowiedź :)
Ja od moich ptaków nie będę wymagał tego aby miały jak najwięcej młodych dla mnie i starczy jeden lęg i będzie dobrze.... aby one mi tam jakoś chodziły.. Bo ja bym chciał taką rase aby się ładnie na dachu prezentowała oraz chodziła jako tak...ale pewnie takiej rasy niema :cry:
Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
mkDragon
Posty: 74
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 6:22 pm
Lokalizacja: Przesławka
Kontakt:

Post autor: mkDragon » śr wrz 24, 2008 11:57 am

znam rasę taką ale słabo latają to pawik u mojego starszego kolegi widziałem ze była tak jedna samiczka biała i ładnie się prezentowała a wymiary po zrobieniu wszystkiego to 1x1x1x1m a wysokość jakieś 2m i tam naliczyłem jakieś 30 lub mniej albo więcej gniazd bo robił prawie do sufitu

Awatar użytkownika
Palonek
Posty: 223
Rejestracja: pn gru 03, 2007 6:20 pm
Lokalizacja: Okolice Chelma
Kontakt:

Post autor: Palonek » śr wrz 24, 2008 6:37 pm

Po co odkopujesz stare tematy? :evil:

Rafal_O
Posty: 87
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 6:05 pm
Kontakt:

Post autor: Rafal_O » śr wrz 24, 2008 7:06 pm

A po co spamować i zakładać nowy temat?

Awatar użytkownika
mkDragon
Posty: 74
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 6:22 pm
Lokalizacja: Przesławka
Kontakt:

Post autor: mkDragon » czw wrz 25, 2008 11:26 am

heh zawsze to mówią że ożywiam stare tematy

ODPOWIEDZ