Fotki z golebnika.

Zjak
Posty: 1677
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Fotki z golebnika.

Post autor: Zjak » ndz sie 12, 2007 9:04 pm

Witam.
Proponuje obejrzec kilka zdjec z pewnego golebnika. Nie ma tam nic szczegolnego ale tak dla relaksu:

http://zjak.fotosik.pl/albumy/246907.html

i jesli ktos jest ciekawy jak zyje w rodzinie kaczka pizmowa to tez zapraszam do obejrzenia kilku zdjec:

http://zjak.fotosik.pl/albumy/246208.html

Moge udzielic kilku wskazowek co do jej hodowli.

Pozdr.

Awatar użytkownika
Lukezi
Posty: 555
Rejestracja: czw gru 21, 2006 8:33 am
Kontakt:

Post autor: Lukezi » pn sie 13, 2007 9:54 am

fajne

Awatar użytkownika
power41
Posty: 75
Rejestracja: sob lis 19, 2005 8:18 am
Lokalizacja: Z Piekla
Kontakt:

Post autor: power41 » pn sie 13, 2007 12:24 pm

Zjak a czy moglbys wstawic tu fotki tych mieszancow pocztowych z grzywaczami?? Chyba ze ich wogole nie masz i nie miales ?
pzdr

Zjak
Posty: 1677
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » pn sie 13, 2007 7:42 pm

power41 pisze:Zjak a czy moglbys wstawic tu fotki tych mieszancow pocztowych z grzywaczami?? Chyba ze ich wogole nie masz i nie miales ?
pzdr
Nie wiem, ktore masz na mysli. Czy je kiedys pokazywalem?

Pozdr.

Awatar użytkownika
power41
Posty: 75
Rejestracja: sob lis 19, 2005 8:18 am
Lokalizacja: Z Piekla
Kontakt:

Post autor: power41 » pn sie 13, 2007 9:04 pm


matianto
Posty: 242
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 4:45 pm
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: matianto » pn sie 13, 2007 9:35 pm

Power 41 chyba pomyliles osoby . Piszesz teraz do Zjaka a na tamtym forum jest Zygzak. :idea:

Zjak
Posty: 1677
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » sob wrz 15, 2007 11:48 am

Zapraszam do obejrzenia kilku fotek wiosennych z zycia obok golebnika:

http://zjak.fotosik.pl/albumy/270040.html

a takze dodalem kilka fotek do albumu rodziny kaczki pizmowej:

http://zjak.fotosik.pl/albumy/246208.html

Pozdr.

Awatar użytkownika
Lukezi
Posty: 555
Rejestracja: czw gru 21, 2006 8:33 am
Kontakt:

Post autor: Lukezi » sob wrz 15, 2007 6:25 pm

Zjak czy budapeszty ze zdj sa twoje ? Jesli tak to mam pytanie ; nie masz jakichs mlodych do oddania?

Zjak
Posty: 1677
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » sob wrz 15, 2007 8:36 pm

Lukezi pisze:Zjak czy budapeszty ze zdj sa twoje ? Jesli tak to mam pytanie ; nie masz jakichs mlodych do oddania?
Nie, budapeszty nie sa moje. Zdjecia robilem u hodowcow w Kielcach.

Budapeszty sa pokazane pod linkiem w pierwszym poscie, a ten hodowca ma ich grubo ponad setke.
Wiem, ze sprzedaje ale czy chcialby gratis oddac to nie wiem.

Pozdr.

Awatar użytkownika
Lukezi
Posty: 555
Rejestracja: czw gru 21, 2006 8:33 am
Kontakt:

Post autor: Lukezi » pn wrz 17, 2007 4:05 pm

dzieki myslalem ze to twoje . zapytaj moze maja cos mlodego do oddania . za gory dzieki

Zjak
Posty: 1677
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » ndz wrz 30, 2007 10:43 pm

Witam.
Zapraszam do obejrzenia kilku zdjec z zycia golebi obok golebnika /nie moje/.

http://zjak.fotosik.pl/albumy/281419.html

Pozdr.

Awatar użytkownika
Lukezi
Posty: 555
Rejestracja: czw gru 21, 2006 8:33 am
Kontakt:

Post autor: Lukezi » pn paź 01, 2007 5:55 pm

nie no golabki konkretne wielu roznorodnych ras . Zjak znasz bardzo dobrych chodowcow

Awatar użytkownika
zbiter
Posty: 1905
Rejestracja: wt lis 15, 2005 9:26 pm
Kontakt:

Post autor: zbiter » pn paź 01, 2007 6:04 pm

Lukezi pisze:nie no golabki konkretne wielu roznorodnych ras . Zjak znasz bardzo dobrych chodowcow
No ladna mieszanka :lol: czy to znczy ze ktos kto posiada taka ilosc i roznorodnosc jest bardzo dobrym hodowca? :lol: no ciekawe :shock:
Szukaj a znajdziesz

Zjak
Posty: 1677
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » pn paź 01, 2007 7:00 pm

zbiter pisze:
Lukezi pisze:nie no golabki konkretne wielu roznorodnych ras . Zjak znasz bardzo dobrych chodowcow
No ladna mieszanka :lol: czy to znczy ze ktos kto posiada taka ilosc i roznorodnosc jest bardzo dobrym hodowca? :lol: no ciekawe :shock:
Kolego zbiter, chcialem sie przypomniec, bo zobowiazales sie poszukac dla mnie jakis zdjec golebi.

Co do tego albumu zdjec to ten hodowca nie ma zbyt duzo ras, jest ich kilka.
Niektorzy koledzy w temacie jakie rasy hoduja wymienili sporo wiecej.

Jesli ktos ma ochote to mozna wymieniac jakie rasy sa na zdjeciach, moze bede w stanie potwierdzic.

Pozdr.

Awatar użytkownika
zbiter
Posty: 1905
Rejestracja: wt lis 15, 2005 9:26 pm
Kontakt:

Post autor: zbiter » pn paź 01, 2007 8:31 pm

Chwilowo brakuje mi czasu -poprostu musze kilka plyt przeszukac a jest tego sporo naprawde ,w tej chwili przestawiam sie na tryb pracy dzienno-nocny, cos wygospodaruje ,mozliwe ze cos ciekawego sie znajdzie.
Szukaj a znajdziesz

Zjak
Posty: 1677
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » ndz paź 28, 2007 8:28 pm

Zrobilem ciekawy album portretow golebi i mysle, ze w tym watku moge go zamiescic. Wydaje mi sie, ze niektore zdjecia sa wyjatkowo ciekawe. Jesli beda jakies watpliwosci co do wlasciwych lub niewlasciwych nazw to prosze pisac, bo moglem sie pomylic.

Zapraszam do relaksowego obejrzenia albumu:

http://zjak.fotosik.pl/albumy/296846.html

Pozdr.

Awatar użytkownika
Lukezi
Posty: 555
Rejestracja: czw gru 21, 2006 8:33 am
Kontakt:

Post autor: Lukezi » sob lis 10, 2007 6:40 pm

fakt zdjecia ciekawe ale mogles umiescic cale sylwetki tych golebi po to widac ciekawe i niespotykane rasy. i jeszcze jedno mam pytanie ty jestes jakims fotografem? bo z tego co zauwazylem zrobiles wiele ciekawych i wciagajacych zdjec fajnych golebii

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » sob lis 10, 2007 7:06 pm

naprawde bardzo dobre fotki, mewki polskie jak ksiazka pisze, mam tylko jedno pytanie czy tych biji bakijskich jestes pewny, ja bym powiedzial ze to nie bakijski, dla mnie bakijski powinien byc bez ozdob na glowie, z tym ze jesli chodzi o bije to jest bardzo wiele takze nie daje glowy

Zjak
Posty: 1677
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » ndz lis 11, 2007 9:46 am

Dziekuje za przejrzenie i ocene albumu. Fotki sa przecietnej jakosci, a niektore ponizej tego, nawet zastanawialem sie czy je wogole pokazac, ale ze wzgledu na ciekawa urode lebkow postanowilem zaprezentowac.

Sugestie kol.Lukezi aby pokazac cale sylwetki ptakow jest do przyjecia bo na prawde wyglad niektorych golebi w calosci jest imponujacy i niespotykany.
Jedyna trudnoscia dla mnie do zaprezentowania dobrych fotek jest kiepskiej jakosci film, ktory wykonal nie majacy pojecia o filmowaniu operator lub jego slaby sprzet. A ja jestem tylko fotoamatorem.

Co do wlasciwych nazw golebi to z tymi bijami mialem watpliwosci ale za tydzieĂą sprawe te skonsultuje z autorem ksiazki, a on zna rasy wschodnie golebi.

Pozdr.

Zjak
Posty: 1677
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » ndz gru 30, 2007 1:26 pm

Lukezi pisze:fakt zdjecia ciekawe ale mogles umiescic cale sylwetki tych golebi po to widac ciekawe i niespotykane rasy. i jeszcze jedno mam pytanie ty jestes jakims fotografem? bo z tego co zauwazylem zrobiles wiele ciekawych i wciagajacych zdjec fajnych golebii
Zgodnie z sugestia kolegi postanowilem pokazac sylwetki golebi odpowiedniki portretow z albumu. Wyszlo jak wyszlo, zdjecia sa kiepskiej jakosci ale zarysy sylwetki ptaka widac. Oczywiscie nie wszystkie odpowiedniki z portretow udalo mi sie zaprezentowac bo bylo tak, ze glowa wyszla super, a sylwetka byla nie do uchwycenia w calosci. Niektorych zdjec nie prezentowalem bo np. kazdy widzial perukarza w calosci itp.

Link, ktory zamiescilem w tym albumie jako odnosnik do albumu portretow nie da sie poprawnie wstawic bo albo ja nie potrafie albo w Fotosiku juz tak jest, bo przy innym albumie tez nie udalo mi sie. Podam go tutaj celem latwiejszego przegladania i porownywania zdjec.

Album sylwetek golebi: http://zjak.fotosik.pl/albumy/338953.html

Album portretow golebi: http://zjak.fotosik.pl/albumy/296846.html

Wydaje mi sie, ze nazwy teraz sa juz poprawne.
Zapraszam do obejrzenia obu albumow.

Pozdr.

Awatar użytkownika
Lukezi
Posty: 555
Rejestracja: czw gru 21, 2006 8:33 am
Kontakt:

Post autor: Lukezi » ndz gru 30, 2007 2:26 pm

Bardzo ciekawe albumy fakt jakosc zdj pozostawia wiele do zyczenia ale to co najwazniejsze mozna z powodzeniem obejrzec tak czy owak wlozyles w to duzo pracy i chwala ci za to :D

Awatar użytkownika
Bajbus
Posty: 141
Rejestracja: pt paź 13, 2006 6:21 am
Kontakt:

Post autor: Bajbus » ndz gru 30, 2007 5:17 pm

nie wiem czemu wy sie czepiacie o jakosc zdjec moze pokazcie wasze zdjecia robione waszym aparatem

Zjak
Posty: 1677
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » śr sty 09, 2008 10:39 am

Witam.
Dodalem jeszcze kilka zdjec do albumu sylwetek golebi. Zdjecia sa kiepskiej jakosci bo sa pobierane z filmu wiec prosze tego nie komentowac bo to i tak nic nie zmieni. Zamiescilem zdjecia golebi wystawionych w wolierze:

Album sylwetek golebi: http://zjak.fotosik.pl/albumy/338953.html

Pozdr.

Lotnik_94
Posty: 183
Rejestracja: pn gru 31, 2007 5:15 pm
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Kontakt:

Post autor: Lotnik_94 » śr sty 09, 2008 1:22 pm

Ja uwazam ze jakosc fotki.... no moze nie jest najlepsza ale zawsze cos jest :) Kazdy robi fotki tym co ma i na co go stac :)
Ja np. mam telefon Siemensa i robie fotki jakosciowo tez nie najlepsze ale zawsze cos (rodzielczosc tych fotek to 640 x 480 )
Pozdro.
Pozdrawiam
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
MiRasM
Posty: 100
Rejestracja: pn sty 02, 2006 11:15 pm
Lokalizacja: lubuskie - nie mylic z lubelskim ;)
Kontakt:

Post autor: MiRasM » wt sty 15, 2008 11:19 pm

Zaczął się 2008r...życzę Wam i sobie żeby nasze gołębniki od tego roku wyglądały tak jak te przedstawione na zdjęciach...:)...Pozdrawiam ...sukcesów w hodowli...
http://nbrconline.com/Galleries.aspx?sub=MEMBERLOFTS

ODPOWIEDZ