Mlodzi hodowcy

matianto
Posty: 242
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 4:45 pm
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Mlodzi hodowcy

Post autor: matianto » śr wrz 13, 2006 4:21 pm

Jak wiadomo mlodzi chodowcy cierpia na notoryczny brak pieniedzy.
Trudno jest wygospodarowac pare groszy na zakup golebi. Proponuje zalozyc jakas strone lub cos w tym rodzaju aby mlodzi chodowcy mogli np. wymieniac sie golebiami lub zamiast kupowac ksiazek po 20 zl mozna zlozyc sie w kilka osob po 2 zl. kupic ja zeskanowac i umiescic na stronie lub wyslac zainteresowanym. :lol:

Awatar użytkownika
bankes
Posty: 67
Rejestracja: czw cze 15, 2006 3:33 pm
Kontakt:

Post autor: bankes » śr wrz 13, 2006 4:44 pm

golebie to drogi sport
jezeli nie macie pieniedzy to lepiej nie zaczynajcie hodowli
ja hoduje golebie od lipca a juz starcilem ponad 400zlotych

matianto
Posty: 242
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 4:45 pm
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: matianto » śr wrz 13, 2006 5:01 pm

:shock:
Ostatnio zmieniony śr wrz 13, 2006 5:07 pm przez matianto, łącznie zmieniany 1 raz.

matianto
Posty: 242
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 4:45 pm
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: matianto » śr wrz 13, 2006 5:02 pm

no i wlasnieo tym mowie. Golebie to drogie hobby a mlodych chodowcow nie stac na zakupienie golebi dobrej klasy.
ja osobiscie nie sprzedaje golebi tylko daje mlode lub niepotrzebne golebie znajomym. Gdy mi czegos brakuje oni wspieraja mnie

bunny_rabbit

Post autor: bunny_rabbit » śr wrz 13, 2006 5:42 pm

no popieram znam to bo mnie tez bardzo niestac :P ale mysle ze powolutku dam rade tylko ze mam inny problem :( o nim w innym poscie ;)

Awatar użytkownika
stasiek
Posty: 785
Rejestracja: wt sty 10, 2006 9:24 pm
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: stasiek » śr wrz 13, 2006 6:57 pm

jak kupisz golebia to go bedziesz docenial bo wydales kase

Awatar użytkownika
zbiter
Posty: 1905
Rejestracja: wt lis 15, 2005 9:26 pm
Kontakt:

Post autor: zbiter » śr wrz 13, 2006 7:24 pm

Nikt nie kaze wam siegac po golebie z wysokiej polki (drogie) ,Zaczynajcie od pospolitych tanich ptakow i na nich uczcie sie hodowli. Nie jest sztuka kupic drogie ptaki i je zmarnowac .Ja tez zaczynalem od najtaĂąszych ,mama dawala mi kase na paczka a ja zbieralem przez tydzieĂą i na bazar i cos sie kupilo,nieraz dostalo sie od kogos jakiegos mieszaĂąca i mi to wcale nie przeszkadzalo.Takie byly odporne i dobrze sie chowaly
Szukaj a znajdziesz

Awatar użytkownika
tomekplewa
Posty: 153
Rejestracja: wt lis 15, 2005 6:20 pm
Lokalizacja: Wolsko
Kontakt:

Post autor: tomekplewa » śr wrz 13, 2006 7:40 pm

Ja tez mam 15lat i jakos sobie radze.Latem chodze do sadu i zarabiam pieniadze na coraz lepsze ptaki.Kazda kase odkladamna na golebie i praktycznie nie wydaje pieniedzy na inne rzeczy.
Ostatnio zmieniony śr wrz 13, 2006 9:35 pm przez tomekplewa, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
wojtek_pi
Posty: 82
Rejestracja: sob lis 19, 2005 7:06 pm
Lokalizacja: Wojkowice(Zaglebie Dabrowskie)
Kontakt:

Post autor: wojtek_pi » śr wrz 13, 2006 8:29 pm

Jak nie potraficie pracowac to lepiej odrazu dajcie sobie spokoj ze wszystkim...skoro nic nie umiecie to po co macie udawac ze cos robicie? :shock:
P.S ponioslo mnie przepraszam :oops:
Wojciech Piotrowski

Megus

Post autor: Megus » czw wrz 14, 2006 6:39 am

Ja naszczescie nie mam takich problemow. Moj woj ma cos ponad 150 ich i jak do niego wpadam to oddrazu chce mi cos dac.

bunny_rabbit

Post autor: bunny_rabbit » czw wrz 14, 2006 10:02 am

Megus fajnie masz;)

ja tez narazie pocztowe i starczy dzis albo jutro przejde sie do kolegi i z jego ojcem pogadam moze cos mi odstapi niedrogo;) :D

Awatar użytkownika
niskolotny
Posty: 12
Rejestracja: pt lis 18, 2005 10:26 am
Lokalizacja: ok. W-wy
Kontakt:

Post autor: niskolotny » czw wrz 14, 2006 10:12 am

Ksiazki wspolnie mozna sobie kupic i czytac, ale kserowac, a tym bardziej umiescic na stronie niestety nie, gdyz bez zgody autora i wydawcy jest to naruszenie praw autorskich i administrator strony moze miec klopoty. J.

bunny_rabbit

Post autor: bunny_rabbit » czw wrz 14, 2006 11:09 am

dokladnie

Grzegorz Krol
Posty: 35
Rejestracja: pt gru 16, 2005 2:35 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Grzegorz Krol » czw wrz 14, 2006 11:36 am

Mam pytanie do MATIANTO.CZy chodujesz takie golebie jak masz na zdjeciu przy podpisie.cChodzi mi o DuĂąskie lotne.
Dlugi

matianto
Posty: 242
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 4:45 pm
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: matianto » czw wrz 14, 2006 3:44 pm

niestety nie. Hoduje gile, mewki staroniemieckie, Rysie polskie, krymki bialostockie i inne. Ale ostatnio na wystawie bardzo spodobaly mi sie te golebie lecz wystawca nie chcial mi ich sprzedac.

matianto
Posty: 242
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 4:45 pm
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: matianto » czw wrz 14, 2006 3:48 pm

I jeszcze jedno. Czy myslicie ze ja nie pracuje? oczywiscie ze tak. Wiec nie piszcie postow ze ja i inni mlodzi chodowcy nie pracuja. Bo tak nie jest i jak pisalem wczesniej trudno jest odlozyc kilkadziesiat czy kilkaset zl. na golebie.

pozdrawiam.

Awatar użytkownika
dafi
Posty: 92
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 6:26 pm
Kontakt:

Mam 14 lat

Post autor: dafi » czw wrz 14, 2006 8:35 pm

Ja golebie choduje juz 4 rok, kiedy mialem 10 lat to poprosilem dziadka zeby zrobil mi golebnik, dziadek ani nikt w rodzinie nie interesuje sie golebiami. Kiedy mialem juz golebnik(mialem 10 lat) dzieĂą w dzieĂą chodzilem do truskawek, zarobilem 60zl. To co zarobilem przeznaczylem na zakup pierwszych 12 sztuk golebi. Od tamtego czasu dostalalem troche od znajomych, troche dokupilem. Po 4 latach mam 100 sztuk, lepszych i gorszych. Przez te 4 lata sie uczylem, poznawalem rasy i w ogole. Dzis sprzedaje 90 sztuk i zostawiam 10 najlepszych. (Jestem w trakcie sprzedawania, sprzedalem 12 sztuk, zarobilem 270zl). To co zarobie przeznacze na budowe woliery i zakup 3 par wystawowych mewek polskich, barwnoglowek krolewickich i sroczek polskich. Dotychczasowe golebiem, ktore mialem nie byly wartosciwsze niz 50 zl.

ekolog
Posty: 153
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 9:04 pm
Kontakt:

Post autor: ekolog » czw wrz 14, 2006 9:10 pm

Ja zgadzam sie z poprzednimi wypowiedziami, ze mlodzi hodowcy powinni zaczynac hodowle od "tanich" golebi takich na, ktore ich stac. Dlatego, ze lepsze, a zarazem drogie golebie potrzebuja duzej wiedzy i fachowej opieki :P

matianto
Posty: 242
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 4:45 pm
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: matianto » pt wrz 15, 2006 4:45 pm

Pszepraszam jesli komos nie spodobal sie moj post ale ja tylko chcialem wyjsc z inicjatywa jakims pomyslem. I wcale nie mowilem o jakichs drogich golebiach tylko o stronie ktora zrzeszala by mlodych chodowcow, pomagajac im w zdobywaniu materialu chodowlanego i informacji potrzebnych do chodowli golebi.

Pozdrawiam i zachecam mlodych chodowcow do odpisywania na moj post.
Czy chcieliby aby taka strona istniala?

Awatar użytkownika
bankes
Posty: 67
Rejestracja: czw cze 15, 2006 3:33 pm
Kontakt:

Post autor: bankes » pt wrz 15, 2006 5:28 pm

dafi jest dobrym przykladem ze na golebiach mozna nawet zarabiac mimo swojego wieku i jezeli sie czegos bardzo chce to idzie to osiognac

Awatar użytkownika
stasiek
Posty: 785
Rejestracja: wt sty 10, 2006 9:24 pm
Lokalizacja: WARSZAWA
Kontakt:

Post autor: stasiek » pt wrz 15, 2006 5:45 pm

Dafi ty robisz sie handlarz :lol:

Tofik
Posty: 50
Rejestracja: śr sty 11, 2006 12:21 pm
Kontakt:

Post autor: Tofik » ndz wrz 17, 2006 10:27 am

Koledzy sznujcie mlodych wszak do nich swiat nalezy mlodych hodowcow malo dlatego trzeba im pomagac- dzielic sie swoja wiedza sam swoje stado ptakow mam od 1986 roku.Pasje przejolem od taty ale kiedys ptaki tak nie chorowaly lataly nikt nie trzymal ich w zamknieciu itp P O Z D R A W I A M mlodych hodowcow

Grzegorz Krol
Posty: 35
Rejestracja: pt gru 16, 2005 2:35 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

DO mlodych chodowcow

Post autor: Grzegorz Krol » ndz wrz 17, 2006 1:22 pm

Jesli jest jakis mlody chodowca ,ktory cierpi na brak gotowki to moge mu podarowac jakies golabki.Prosze o kontakt na maila.Oczywiscie nie beda to jakies championy ale calkiem przyzwoite. Moj adres; krol_grzegorz@op.pl
Dlugi

matianto
Posty: 242
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 4:45 pm
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: matianto » ndz wrz 17, 2006 2:28 pm

no i wlasnie o to mi chodzilo o zalozeniu strony na ktorej mozna by pomagac w chodowli mlodym chodowom. pozdrawiam

ekolog
Posty: 153
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 9:04 pm
Kontakt:

Post autor: ekolog » ndz wrz 17, 2006 3:32 pm

matianto ja dotychczas rozumialem o co tobie chodzilo i po czesci nawet bylem sklonny przychylic sie do twojego pomyslu ofiarowania kilku gorszej jakosci golabkow,ale ty nagle zmieniasz tresc swojej wypowiedzi i piszesz ze tobie wlasnie chodzi o dorade mlodym w sprawie hodowli, wiec przeczytaj pierwszy swoj post i zastanow sie o czym chcesz dyskutowac :oops: Natomiast jezeli chodzi o dorady czy podzielenie sie doswiadczeniami to one na tym forum sa pisane przez doswiadczonych hodowcow jak i weterynarzy i wystarczy tylko poszperac,a sa naprawde ciekawe sprawy :shock:

ODPOWIEDZ