Pytanie o obraczki

adammo87
Kontakt:

Pytanie o obraczki

Post autor: adammo87 » pn wrz 02, 2013 2:02 am

Chcialbym wiedziec jak wyglada sprawa obraczek zwiazkowych. Jestem zielony w tym temacie.
Czy kazdy hodowca zrzeszony w dowolnym zwiazku dostaje obraczki z ta sama seria co roku czy seria sie zmienia? czy litery zmieniaja sie dla tego samego hodowcy co roku? co oznaczaja litery przed ostatnimi cyframi? czy po numerze mozna sprawdzic do kogo nalezaly golebie?
AB###
AK##
F###

ORNITECH
Kontakt:

Re: Pytanie o obraczki

Post autor: ORNITECH » pn wrz 16, 2013 10:06 pm

Przesyłam link do strony PZHGRiDI z wykazem obrączek: http://www.pzhgridi.pl/wykaz_obraczek.php
Obrazek

Awatar użytkownika
lewap125
Kontakt:

Post autor: lewap125 » ndz wrz 22, 2013 12:33 am

Obrączki ze zdjęcia to obrączki rynkowe, a taki sam wykaz tylko rozbity już na konkretne nazwiska i nr. Od-Do, jakie dostał pan X, lub Y powinien znajdować się w każdym związku. Wtedy bez problemu można byłoby namierzyć hodowcę od którego pochodzi obrączka, nie gołąb :lol: bo znając życie to obrączki często trafiają do ludzi nie należących do żadnego związku.

Awatar użytkownika
vice
Kontakt:

Post autor: vice » pn lip 07, 2014 12:30 pm

Witam mam pytanie odnośnie rozmiaru obrączek. Chodzi o obrączki na szeki polskie. We wzorcu jest napisane 6.5 gdy zamawiałem obrączki w swoim związku powiedzieli, że już nie ma 6.5, że teraz trzeba obrączkować 6 więc zamówiłem 6 zaobrączkowałem już trochę młodych. Wszedłem w wykaz obrączek na str PZHGRiDO i zauważyłem, że są obrączki 6.5. W tym roku planowałem wystawić swoje szeki na wystawie czy zostaną ocenione z obrączką 6? Czy związek, do którego należę wprowadził mnie w błąd?

syrtyr
Kontakt:

Post autor: syrtyr » ndz lip 13, 2014 2:39 pm

By nie zaśmiecał dołączę się z pytaniem. Ma ktoś z kolegów do sprzedania z 10 obrączek EE -8

Awatar użytkownika
golebiewski
Kontakt:

Post autor: golebiewski » wt lip 15, 2014 9:17 am