ZAMKNIeCIE MIESIeCZNIKA "GOleBNIK" :( :( :(

garlacz84
Posty: 88
Rejestracja: śr cze 06, 2007 10:30 pm
Kontakt:

ZAMKNIeCIE MIESIeCZNIKA "GOleBNIK" :( :( :(

Post autor: garlacz84 » pn lis 05, 2007 1:18 pm

Witam!!!

Z pewnoscia spotkaliscie sie na stronie glownej z informacja,
ktora jest dla nas HODOWCoW GOleBI RASOWYCH z pewnoscia bardzo
smutna, poniewaz stracilismy jedyny w Polsce miesiecznik,
przeznaczony wylacznie dla nas HODOWCoW GOleBI RASOWYCH,
wlasnie o tych golebiach. Dowiadowalismy sie na bierzaco
wszelkich informacji ktore pozwalaja prowadzic hodowle golebi
rasowych. Lecz niestety musimy zrozumiec decyzje pana JURKA
BOGACZA i MACIEJA KOLIÑSKIEGO, i pogodzic sie z tym faktem,
pozostalo czerpac nam wiedze z archiwalnych mesiecznikow i
podniesc glowe do gory.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH HODOWCoW GOleBI RASOWYCH I CAla REDAKCJe MIESIeCZNIKA "GOleBNIK"

Awatar użytkownika
BigGrzyb
Posty: 160
Rejestracja: czw lis 17, 2005 12:18 am
Kontakt:

Post autor: BigGrzyb » śr lis 07, 2007 10:25 pm

A juz myslalem ze to jakis zart, ale to jednak smutna prawda :(

Awatar użytkownika
Bajbus
Posty: 141
Rejestracja: pt paź 13, 2006 6:21 am
Kontakt:

Post autor: Bajbus » śr lis 07, 2007 10:27 pm

juz na stale czy tylko w tym roku ? Jaki jest tego powod jesli mozna wiedziec ?

Awatar użytkownika
oko_pilata
Posty: 125
Rejestracja: pn mar 19, 2007 3:11 pm
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: oko_pilata » czw lis 08, 2007 1:24 pm

ale gdzie jest tak napisane???
szukalem i nie znalazlem takiej informacji...
gdy medrzec pokazuje ksiezyc, idiota widzi palec

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » czw lis 08, 2007 1:51 pm

przyznam szczerze, ze ja tez nie zauwazylem takiej informacji

pawel
Posty: 40
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 6:11 pm
Kontakt:

Post autor: pawel » czw lis 08, 2007 2:49 pm


garlacz84
Posty: 88
Rejestracja: śr cze 06, 2007 10:30 pm
Kontakt:

Post autor: garlacz84 » czw lis 08, 2007 2:57 pm

Kol. Bajbus powodem jest jak napisala redakcja :" aktywna praca zawodowa czlonkow redakcji uniemozliwia im dalsze poswiecanie sie prowadzeniu pisma". Ale musimy zrozumiec redakcje. :(
Kol. BigGrzyb niestety ale to jest smutna prawda. :(
Jesli chodzi o te pismo to jest w linku ktory podal kol. Pawel, tylko trzeba otworzyc trzecie okienko.
POZDRAWIAM!!!!

Awatar użytkownika
Widyn
Posty: 124
Rejestracja: śr lis 16, 2005 12:34 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Widyn » czw lis 08, 2007 7:43 pm

Witam.
Kibicowalem tej gazecie od samego poczatku, doslownie od pierwszego numeru wiec jest mi bardzo przykro, ze to bedzie juz koniec.
Na kazdy numer czekalem z niecierpliwoscia i ciekawoscia.
Na dodatek bylo to jedyne pismo poswiecone tylko golebiom dostepne w mojej okolicy, wiec tym bardziej jest to dla mnie przykra informacja.
Mam nadzieje, ze kiedys zostanie wznowiona edycja "Golebnika" chociaz jako kwartalnik. Dziekuje za dotychczasowe egzemplarze, ktorych gratuluje.
Pozdrawiam.

krzysiek
Posty: 3649
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 9:53 pm
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: krzysiek » pt lis 09, 2007 7:43 pm

Witam. Mnie rowniez bardzo zal wspanialego pisma. Czuje,ze koĂączy sie cos naprawde dobrego, co wnioslo wiele do polskiego golebiarstwa. Naprawde wielka szkoda.

krzysiek
Posty: 3649
Rejestracja: ndz lis 20, 2005 9:53 pm
Lokalizacja: kalisz
Kontakt:

Post autor: krzysiek » czw lis 22, 2007 6:51 pm

Witam. szkoda, ze tak potrzebne pismo sie koĂączy.To przeciez jedyne w Polsce pismo hodowcow i milosnikow golebi, czyli krotko rzecz ujmujac NASZE pismo, przynajmniej ja sie do tego poczuwam. Naprawde przykra sprawa. A moze jednak to nie zupelnie koniec? Mam propozycje. Skoro to NASZE pismo i NAM hodowcom jest ono naprawde potrzebne, to moze zrobmy sciepke, po ile kto moze i utrzymajmy NASZE pismo na rynku. Niech pan Jurek umiesci na forum numer konta, na ktory mozna wplacac kase na reanimacje golebnika i jak rany, nie na wiele mnie stac, bo jestem zwyklym ochroniarzem, a to w tych czasach marna fucha, ale zaraz polece do banku i wrzuce ile bede mogl. Moze jeszcze jedna propozycja. Gdyby wszyscy forumowicze, o ile ich tylko na to stac zadeklarowali sie i wplacili prenumerate na caly przyszly rok, to jakos by to pomoglo w pociagnieciu pisma dalej. Niechby to chociaz byl dwumiesiecznik jak Woliera, albo nawet kwartalnik, ale jednak BYl. Pozdrawiam i zycze nam wszystkim, by NASZE pismo przetrwalo.

quatro
Posty: 861
Rejestracja: sob mar 11, 2006 6:42 pm
Lokalizacja: wroclaw
Kontakt:

Post autor: quatro » czw lis 22, 2007 7:09 pm

jestem za, jesli chodzi faktycznie tylko ekonomie to jest to dobry pomysl

garlacz84
Posty: 88
Rejestracja: śr cze 06, 2007 10:30 pm
Kontakt:

Post autor: garlacz84 » czw lis 22, 2007 7:27 pm

Witam!!!
krzysiek pisze: to moze zrobmy sciepke, po ile kto moze
Niechby to chociaz byl dwumiesiecznik jak Woliera, albo nawet kwartalnik, ale jednak BYl. Pozdrawiam i zycze nam wszystkim, by NASZE pismo przetrwalo.
Oczywiscie jestem ZA, i sam doloze swoj grosz, choc jestem mlodym hodowca, ale z tego co wyczytalem to powodem jest aktywna praca redakcji, wiec napewno dobry pomysl jest aby "GOleBNIK" wychodzil zadziej, ale zeby wychodzil!!!!!
bo jestem zwyklym ochroniarzem
Kol. krzysiek to napewno nik nie zblizy sie do twego golebnika. :D

ODPOWIEDZ