Strona 1 z 2

Krymki Białostockie

: wt sty 18, 2011 10:55 pm
autor: jarooo
Nie mogłem znaleźć postu o krymkach więc założyłem nowy :) .
A więc kto z forum hoduje tą piękna rasę jaka jest krymka białostocka
może ktoś zechce się pochwalić fotkami :D :D :D

Re: Krymki Białostockie

: śr sty 19, 2011 2:28 am
autor: adammo87
Masz jakies swoje?

Re: Krymki Białostockie

: śr sty 19, 2011 7:47 am
autor: arbiter
Ja mam jedną parkę całkiem niebrzydką i do tego po dobrych gołębiach ale to jednak nie moja rasa :)
żółty na zdjęciu słaby nawet bardzo słaby czarnych nie ocenię bo nie widać dobrze ale samiec całkiem, całkiem.

Re: Krymki Białostockie

: śr sty 19, 2011 11:00 am
autor: jarooo
Mam swoje 2 pary ,czarne i żółte

Re: Krymki Białostockie

: śr sty 19, 2011 7:24 pm
autor: adammo87
Wrzucajcie fotki panowie. Ja ich jeszcze nie man ale miec bede bo od gowniarza jestem w nich zakochany

Re: Krymki Białostockie

: pt sty 28, 2011 8:27 pm
autor: jarooo
Czyżby nikt nie lubił krymków ???
wrzucajcie swoje okazy fotki może się rozkręci dyskusja :) :)

Re: Krymki Białostockie

: pt sty 28, 2011 8:47 pm
autor: bartekw94
Ja coś wrzucę jak wiosna zawita :D

Re: Krymki Białostockie

: czw lut 03, 2011 7:54 am
autor: piotrekmj
W tym roku rozpoczełem swoją przygodę z krymką białostocką zakupiłem 2 pary tych pięknych ptaszków, jednak jeden samczyk okazał się samiczką. Kolega zaproponował mi abym wykożystał samczyka do krycia na ogiera z trzema samiczkami i dzięki temu stworze sobie własną linię. Jeżeli macie w tym jakieś doświadczenie do bardzo proszę o odpowiedź.

Re: Krymki Białostockie

: czw lut 03, 2011 9:28 am
autor: lewap125
Jeśli gołębie są naprawdę wysokiej klasy to dobry pomysł , ale jeśli to tylko średniaki to szkoda czasu.

Re: Krymki Białostockie

: czw lut 03, 2011 3:36 pm
autor: adammo87
nie jestem zadnym ekspertem ale rozmawialem o tym ze starym doswiadczonym hodowca krymek i tak jak napisal Lewap, chociaz jesli wiesz przynajmniej ze golebie sa z wiodacej/porzadnej hodowli (nie musza to byc czempiony-bo nie zawsze po czempionie wszystkie mlode beda czempionami, mlode moga wychodzic lepsze albo gorsze w zaleznosci od partnera) mozesz poprobowac i wyprobowac ktora samica daje najlepsze mlode od tego samca, a moze samiec w ogole sie nie nadaje... masz glowa i ch** kombinuj :)
jakie masz kolory?

Re: Krymki Białostockie

: czw lut 03, 2011 6:43 pm
autor: piotrekmj
mam 4 czarne i narazie chcę sie skupić tylko na jednym kolorze

Re: Krymki Białostockie

: pt lut 04, 2011 4:52 pm
autor: adammo87
wrzuc jakies dobre zdjecia swoich ptakow i jestem pewien ze niektorzy forumowicze bede w stanie Ci doradzic czy warto sprobowac metode ogiera.

Re: Krymki Białostockie

: pt lut 04, 2011 8:58 pm
autor: piotrekmj
jutro postaram się zrobić jakieś fotki, jak zrobię to na pewno wrzucę

Re: Krymki Białostockie

: sob lut 05, 2011 6:51 pm
autor: adammo87
zrob zdjecia glow, sylwetek golebi jak sa pobudzone oraz lapci :)

Re: Krymki Białostockie

: śr lut 09, 2011 8:17 pm
autor: jarooo

Re: Krymki Białostockie

: śr lut 09, 2011 8:36 pm
autor: Olo
Żółty szmczyk jest ciekawy...

Re: Krymki Białostockie

: śr lut 09, 2011 10:00 pm
autor: wscekly4405
http://golebnik.pl/forum3/viewtopic.php?f=10&t=3238 poczytaj trochę w tym temacie to cie powinno przekonać do kupna :lol: :lol: pozdrawiam

Re: Krymki Białostockie

: czw lut 10, 2011 11:32 am
autor: jarooo
:) :D :) wiem ze to handlarz

Re: Krymki Białostockie

: czw lut 10, 2011 3:09 pm
autor: darecki
Przepraszam bardzo ,a ta licytacja to niby czemu służy :?:
Wydaje mi się,że klienci licytują z przyzwyczajenia ,bo jeszcze jest taniocha :lol: :lol:

Re: Krymki Białostockie

: śr lut 16, 2011 6:03 pm
autor: jarooo
właśnie nie wiem czy na tej licytacji to licytują za wszystkie czy za parę czy za sztukę ??? :D

Re: Krymki Białostockie

: śr lut 16, 2011 7:04 pm
autor: zbiter
Wychodzi na to że to aukcja chyba informacyjna bo nie ma określonego celu licytacji. Trzeba uważać aby się nie wpuścić w maliny

Re: Krymki Białostockie

: pn lut 21, 2011 5:38 pm
autor: jarooo
Ujawni się ktoś kto hoduje Krymki Białostockie ??? :D :D

Re: Krymki Białostockie

: pn lut 21, 2011 6:22 pm
autor: adammo87
wydaje mi sie ze wszyscy czekaja na zalozyciela tematu aby pochwalil sie swoimi pupilami

Re: Krymki Białostockie

: pn lut 28, 2011 8:45 pm
autor: wrona1976
A to moje krymki białostockie.

Re: Krymki Białostockie

: pn lut 28, 2011 8:49 pm
autor: wrona1976
cd.