Forum portalu GOŁĘBNIK.PL

Aby zarejestrować się przeczytaj regulamin i wyślij swój login na adres admin@golebnik.pl

Regulamin forum
Dzisiaj jest śr lis 21, 2018 2:46 am


Strefa czasowa UTC+1godz.




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Następna
Autor Wiadomość
Post: ndz cze 09, 2013 8:48 pm 
Offline

Rejestracja: pn sie 16, 2010 7:57 pm
Posty: 19
WITAM ,,DAJCIE FOTKI młodych


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: ndz cze 09, 2013 9:14 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 06, 2009 11:35 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Toruń [okolice]
Młode 2013

Załącznik:
IMG_0004.JPG
IMG_0004.JPG [ 220.93 KiB | Przeglądany 10308 razy ]

Załącznik:
IMG_0010.jpg
IMG_0010.jpg [ 118.22 KiB | Przeglądany 10308 razy ]

_________________
http://bartekw94.flog.pl/


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: pn cze 17, 2013 7:39 pm 
Offline

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 7:34 pm
Posty: 15
Witam,

Panowie, ile według Was trzeba zapłacić za dobrej jakości parę sroczek?

Nie mam na myśli gołębi wystawowych.

Pozdrawiam,


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: pn cze 17, 2013 7:49 pm 
Offline

Rejestracja: ndz lis 20, 2005 9:53 pm
Posty: 3599
Lokalizacja: kalisz
Wystawowe będą tańsze, a za naprawdę dobre trzeba dać od kilku tysięcy złotych wzwyż.


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: śr cze 19, 2013 6:53 pm 
Offline

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 7:34 pm
Posty: 15
Wydawało mi się, że na wystawę trafiają najlepsze gołębie...


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: śr cze 19, 2013 8:05 pm 
Offline

Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Posty: 989
marcin77 pisze:
Wydawało mi się, że na wystawę trafiają najlepsze gołębie...

po to zeby jakiegos wyfa zlapaly i padly? :)


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: wt lip 09, 2013 10:21 pm 
Offline

Rejestracja: ndz cze 16, 2013 7:34 pm
Posty: 15
Panowie,

Które z ras krótkodziobych same potrafią wychować młode?

pozdrawiam,


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: śr lip 10, 2013 12:22 am 
Offline

Rejestracja: czw lis 24, 2005 4:52 pm
Posty: 255
zadne


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: pn sie 05, 2013 12:00 pm 
Offline

Rejestracja: pn lis 26, 2012 11:00 pm
Posty: 4
młody 2013


Załączniki:
Komentarz: młody 20013
zdjęcie1292.jpg
zdjęcie1292.jpg [ 76.93 KiB | Przeglądany 9707 razy ]
Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: pn sie 05, 2013 3:42 pm 
Offline

Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Posty: 989
co to na drugim planie na grzedzie siedzi? masz tego zdjecie?


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: śr sie 07, 2013 10:57 am 
Offline

Rejestracja: pn lis 26, 2012 11:00 pm
Posty: 4
na 2 planie to zółty samiec ale niestety nie posiadam jego zdięćia


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: śr sie 07, 2013 10:22 pm 
Offline

Rejestracja: pt lis 18, 2005 6:55 pm
Posty: 356
Lokalizacja: Krakow
darecki pisze:
lewap125 pisze:
Darecki przecież kazirodztwo to grzech :lol: :lol:


Tak samo jak związki mieszane. :lol:

Rasy przestaną istnieć :!: :!:
Kolorowe małżeństwa zacierają granice rasowe. :!:
http://www.youtube.com/watch?v=4R7cdpLaDcU


aaaa to Twoje są te sroczki z youtube co sie nimi tak zachwycałem jak do Ciebie pisałem na maila;p
jaki ten swiat mały:D


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: ndz wrz 01, 2013 2:58 pm 
Offline

Rejestracja: sob maja 11, 2013 3:24 pm
Posty: 34
Oto moja nowa para co o nich sądzicie.


http://s1.zmniejszacz.pl/113/dsc06641__482845.jpg
http://s1.zmniejszacz.pl/113/dsc06637__384125.jpg
http://s1.zmniejszacz.pl/113/dsc06631__815067.jpg


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: pn wrz 02, 2013 12:26 am 
Offline

Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Posty: 989
z tego profilu ciezko ocenic


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: pn wrz 02, 2013 1:44 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 01, 2009 8:03 pm
Posty: 743
Lokalizacja: Warszawa
Adaś...,a z takiego profilu ?????

Załącznik:
Kopia Obraz 9435.jpg
Kopia Obraz 9435.jpg [ 79.5 KiB | Przeglądany 9322 razy ]

_________________
http://1971.flog.pl/


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: pn wrz 02, 2013 4:00 pm 
Offline

Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Posty: 989
Profil odpowiedni


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: czw wrz 19, 2013 4:46 am 
Offline

Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Posty: 989
Kto i gdzie wystawia w tym sezonie Sroczki?
Na flogach ciekawie ciekawe jak na wystawach bedzie...


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: czw wrz 19, 2013 6:48 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sie 30, 2006 6:44 am
Posty: 357
Lokalizacja: Radzymin
Pożyjemy zobaczymy ile będzie sroczek na wystawach :P . Pewnie największa ilość będzie w Warszawie na wystawie :D

_________________
jarooo-24.flog.pl


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: czw wrz 26, 2013 2:57 pm 
Offline

Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Posty: 989
dla ozywienia tematu. Panowie pokazuja swoj dorobek na internecie pomyslalem ze udostepnie na forum gdyz moze nie wszyscy wiedzieli :)

http://sroczkapolska.flog.pl/wpis/7742835/mlody-2013

http://sroczkiwlocek.flog.pl/wpis/7732400/

http://duszekm.flog.pl/wpis/7758723/

http://1971.flog.pl/wpis/7754698/

http://sroczki.flog.pl/wpis/7731301/

szkoda ze Pan Nowakowski nie zamieszcza na internecie... Panie DuszekM, jakies sroczki Pan wystawia w tym sezonie? Pieknosci trzeba przyznac


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: wt paź 15, 2013 3:06 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 15, 2005 9:26 pm
Posty: 1905
Przywiozłem kilka sroczek (marchijskich) między innymi tego ciekawego samczyka ,ładny rysunek i duże łapcie.Fajny materiał do wyhodowania niebieskich sroczek :D http://zbiter.flog.pl

_________________
Szukaj a znajdziesz


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: wt paź 15, 2013 5:52 pm 
Offline

Rejestracja: sob gru 11, 2010 11:42 am
Posty: 304
Lokalizacja: Szczecin
Zbyszek potrzebuję samiczkę Mewki Bułgarskiej lub Miczurińskiej najlepiej czarnej ale wiem że miałeś żółte .Sprawa zbytnio nie pilna spotkamy się napewno w Czaplinku ,Poznaniu lub Gorzowie


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: czw paź 17, 2013 11:50 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 01, 2009 8:03 pm
Posty: 743
Lokalizacja: Warszawa
To dla tych ,którzy bronili BURAKA z allegro BMW1991BMW :roll: :roll:

_________________
http://1971.flog.pl/


Ostatnio zmieniony czw paź 17, 2013 11:57 am przez darecki, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: czw paź 17, 2013 11:56 am 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sie 01, 2009 8:03 pm
Posty: 743
Lokalizacja: Warszawa
darecki pisze:
To dla tych ,którzy bronili BURAKA z allegro BMW1991BMW :roll: :roll:

http://allegro.pl/sroczka-polska-para-l ... 18848.html

Jakoś nie pamiętam ,żebym sprzedał te ptaki temu prostakowi :lol: :lol: :lol:


To jest link do całej prawdy.....

http://www.youtube.com/watch?v=WrTBTWjq46U


Właśnie przez takich OSZUSTÓW ludzie wątpią w uczciwość na ALLEGRO :!: :!: :!:

Totalny PROSTAK :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
http://1971.flog.pl/


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: czw paź 17, 2013 3:51 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 06, 2009 11:35 pm
Posty: 186
Lokalizacja: Toruń [okolice]
Co ciekawe jest możliwość odbioru osobistego :shock:

_________________
http://bartekw94.flog.pl/


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Post: czw paź 17, 2013 5:37 pm 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 15, 2005 9:26 pm
Posty: 1905
Sprawa od razu nadaje się na policje ,oszustwo szyte grubymi nićmi ,wyraźna próba wyłudzenia.Pewnie po zakupie wyśle jakieś koki

_________________
Szukaj a znajdziesz


Na górę
 Wyświetl profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron


Strona korzysta z plikow cookies, w celu zapewnienia podstawowej funkcjonalności strony m.in. przechowywanie sesji logowania, zmiany stanu opcji. Jeżeli nie wyrażasz zgodny na zapisywanie plikow cookie, proszę o zmianę ustawień przeglądarki, w celu ich zablokowania.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Support forum phpbb by phpBB3 Assistant