Krajowa Wystawa Kielce 2013

Chińczyk
Posty: 308
Rejestracja: sob gru 11, 2010 11:42 am
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: Chińczyk » pt gru 21, 2012 6:45 pm

Pytanie do Kol z Kielc .Który z hoteli jest najblizej Hal Targowych no i oczywiście nie za drogi . Co byscie polecali aby był dobry dojazd do wystawy

J-J
Posty: 24
Rejestracja: pt lis 11, 2011 4:41 pm
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: J-J » pt gru 21, 2012 7:32 pm

Hoteli jest dużo ale te najbliżej rezerwuje związek , ale możesz próbować . Teczowy młyn, Vena , Biesiada , Grafit te najbliżej.

Awatar użytkownika
turkot75
Posty: 123
Rejestracja: wt lip 13, 2010 12:34 pm
Lokalizacja: łobez
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: turkot75 » pt gru 21, 2012 9:50 pm


Awatar użytkownika
lewap125
Posty: 1108
Rejestracja: pn mar 24, 2008 5:03 pm
Lokalizacja: Radzymin
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: lewap125 » sob gru 22, 2012 9:04 am

Ja mam zarezerwowany pokój u tego pana, 2km. od targów. Rano mały spacerek nie zaszkodzi, a leniwy może podjechać samochodem :lol:
http://e-turysta.pl/noclegi-u-michala-k ... 06675.html
Jest jeszcze drugi prywatny, jeszcze bliżej tylko tam na zapisy karzą czekać po nowym roku.

Bolo-jemcity
Posty: 11
Rejestracja: sob sty 23, 2010 12:33 pm
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: Bolo-jemcity » sob gru 22, 2012 8:30 pm

Witam my mamy rezerwację w schronisku nie drogo a ładne pokoje tylko że trochę dalej od targów. pozdrawiam

Awatar użytkownika
kalini
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 28, 2008 4:42 pm
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: kalini » pn sty 07, 2013 9:13 pm

witam mam 3 miejsca wolne na krajówkę jadę w sobotę jak ktoś chce to zapraszam, ruszam z Warszawy , piszcie na pw
pozdrawiam Łukasz

grzesiek17
Posty: 2
Rejestracja: wt sty 08, 2013 11:55 pm
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: grzesiek17 » śr sty 09, 2013 9:31 am

Witam, wybiera się ktoś z okolic Gdańska na wystawę do Kielc? Może wiecie o jakimś zoraganizowanym wyjeździe? Prosze o odpowiedź, dzieki :)

KamilPawik
Posty: 44
Rejestracja: czw mar 29, 2012 11:23 pm
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: KamilPawik » pt sty 11, 2013 12:34 am

Witam ja jade z Chełma przez Lublin i mam 2 wolne miejsca gdyby ktoś chciał sie zabrać.

adammo87
Posty: 990
Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: adammo87 » pn sty 14, 2013 12:09 pm

do ludzi ktorzy bywaja na wystawach/tragach w kielcach,
jak to co roku wyglada? warto jechac? jakie rasy przewazaja?

Zibi
Posty: 100
Rejestracja: śr lip 27, 2011 5:06 pm
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: Zibi » pn sty 14, 2013 12:14 pm

adamo. Warto! Przewaga PDL-ów.

adammo87
Posty: 990
Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: adammo87 » pn sty 14, 2013 12:16 pm

a jak sprawa z krotkodziobami sie ma?
sroczki
krymki
motyle
wywrotki
mewki
szeki

Krakusy bywaja?

Awatar użytkownika
robi1976
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 20, 2009 7:12 pm
Lokalizacja: BIELINY KOŁO KIELC
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: robi1976 » pn sty 14, 2013 12:57 pm

rok temu nakrajówce było bardzo duzo krotkodziobow z całej polski

adammo87
Posty: 990
Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: adammo87 » pn sty 14, 2013 2:51 pm

kojarze, w sroczkach wygrala sroczka sredniodzioba nawet :P

chociaz wiem ze panowie Martyniuk i Nowakowski beda wystawiac w Kielcach

major1233
Posty: 76
Rejestracja: sob sty 21, 2012 5:27 pm
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: major1233 » pn sty 14, 2013 3:00 pm

Krótkodziobów bedzie napewno dużo .

grzesiek17
Posty: 2
Rejestracja: wt sty 08, 2013 11:55 pm
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: grzesiek17 » pn sty 14, 2013 9:24 pm

Witam, ponawiam pytanie czy ktoś wybiera się ktoś z okolic Gdańska na wystawę do Kielc? Może wiecie o jakimś zoraganizowanym wyjeździe? Prosze o odpowiedź, dzieki :)

Awatar użytkownika
marcin90
Posty: 13
Rejestracja: sob sie 20, 2011 11:18 am
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: marcin90 » czw sty 17, 2013 7:58 pm

Wiecie może jak sprawa wyglądała rok temu na krajówce z krymkami hamburskimi ? Przyznam, że byłem na ostatniej wystawie w Kielcach, ale to była ta świętokrzyska i LIPA jeżeli chodzi o hamburskie ;/

Awatar użytkownika
robi1976
Posty: 101
Rejestracja: pt mar 20, 2009 7:12 pm
Lokalizacja: BIELINY KOŁO KIELC
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: robi1976 » pt sty 18, 2013 8:57 pm

widzisz kolego jakie ja miałem niezłe i z 10,- 9 mi padło w sierpniu

adammo87
Posty: 990
Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: adammo87 » wt sty 22, 2013 1:41 pm

czy moglby ktos mi laskawie powiedziec na jakiej stacji najlepiej/najblizej (do wystawy) wysiasc jadac PKP

major1233
Posty: 76
Rejestracja: sob sty 21, 2012 5:27 pm
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: major1233 » wt sty 22, 2013 2:06 pm

Witam.Na stronie wystawy .

Zjak
Posty: 1663
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: Zjak » wt sty 22, 2013 4:13 pm

adammo87 pisze:czy moglby ktos mi laskawie powiedziec na jakiej stacji najlepiej/najblizej (do wystawy) wysiasc jadac PKP
Ja Ci łaskawie odpowiem bo sam tak jeździłem. Musisz wysiąść na stacji Kielce. Sprzed dworca PKP można pojechać taksówką lub miejskim autobusem. Piechotą jest za daleko /kilka km/bo Targi znajdują się za miastem w kierunku na Łódź.
Co do autobusów to muszę zobaczyć na rozkład jazdy, jak i skąd jeżdżą bo centrum Kielc jest w ciągłej przebudowie i nie można się w niczym połapać. Kiedyś autobusy jeździły 1-2 na godzinę.
Na razie tyle.
golebie.wombat.fc.pl

adammo87
Posty: 990
Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: adammo87 » wt sty 22, 2013 4:24 pm

major1233 pisze:Witam.Na stronie wystawy .
minimalne info, gowniana mapka... pkp w kilku miejscach sie w kielcach zatrzymuje, ale dzieki za fatyge.

Awatar użytkownika
kalini
Posty: 161
Rejestracja: pn sty 28, 2008 4:42 pm
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: kalini » wt sty 22, 2013 11:57 pm

wysiadasz przy placu Niepodległość a potem autobus lup na pieszo ok 50min drogi
pozdrawiam Łukasz

Awatar użytkownika
arek5959
Posty: 548
Rejestracja: pt sie 14, 2009 1:56 pm
Lokalizacja: SIENNO / OSTROWIEC ŚW
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: arek5959 » śr sty 23, 2013 1:08 am

Albo taxi :)

adammo87
Posty: 990
Rejestracja: sob mar 13, 2010 6:34 am
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: adammo87 » śr sty 23, 2013 2:59 pm

kalini pisze:wysiadasz przy placu Niepodległość a potem autobus lup na pieszo ok 50min drogi
tak przystanek PKP sie nazywa? plac niepodleglosci?

lukas17
Posty: 44
Rejestracja: ndz lip 11, 2010 3:23 pm
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Krajowa Wystawa Kielce 2013

Post autor: lukas17 » śr sty 23, 2013 8:23 pm

Tutaj ma Pan link do rozkładu jazdy autobusu linii 110. Jeśli wysiądzie Pan na Dworcu PKP w Kielcach to chyba najbliżej będzie na Paderewskiego i tam może Pan wsiąść do autobusu 110 w kierunku Zakładowej.
http://ztm.kielce.pl/rozklady/rozklady/ ... 10t008.htm

Zablokowany