Strona 4 z 6

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: pt gru 16, 2011 6:53 pm
autor: Martynluter
Filip30 pisze:
bogdan_sokoly pisze:Wystawa bardzo ladna ,super organizacja oczka wystawowe przygotowane profesjonalnie.A co do oceny golebi to tragedia ,ale oceniam tylko sędziego od gdańskich wysokolotnych po prostu żenada ja bym temu panu już podziękowal za sędziowanie ponieważ zniechęca hodowców do wystaw.Dla zainteresowanych zrobilem zdjęcia.
Hodowco bogdan_sokoly, jaśniej przemów do ludzi i podziel się tym ,co mówili w kuluarach hodowcy tej rasy. Potwierdzam, ocena gdańskich wysokolotnych na Krajowej Wystawie Młodych Kielce 2011 - to wielka ‘kaszana”, bo inaczej nie można nazwać ocenę przez sędziego z Tczewa, który zapomniał o aktualnym wzorcu Gdańskiego i promował model, który u naszych zachodnich sąsiadów byłby nie do przyjęcia z wielkimi wadami. Żeby było śmieszne nagrodził punktacją bezpardonowo z wielkimi błędami na Krajowej Wystawie Młodych kolejno swoich kolegów z Pomorskiego Klubu Sokoła Gdańskiego pozbawiając innym nagród za gołębie, które tej nagrody faktycznie wymagały. Znowu zawrzało, ocena dolała oliwy do ognia. W dalszym ciągu zatwardziali znani hodowcy tej rasy, za wyjątkiem niektórych z tego Klubu, nie mogą przekonać się do nowego wzorca, odbieram ich działanie jako celowe, narzucanie swej woli innym jest krzywdzące i niegodne. Nie eliminują ze swojej hodowli gołębie „starego” typu, cofają się zatem w rozwoju hodowlanym, wystawiając „złom” na różnych regionalnych wystawach. Na ich miejscu spaliłbym się ze wstydu. Niektóre Gdańskie w ogóle nie powinny się znaleźć na wystawie.
Filip odnośnie gdańsikch Nic dodać nic ująć. Tak jest prawda w tym temacie.

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: sob gru 17, 2011 5:03 pm
autor: raczkowski16
Witam! Czy będzie katalog z tej wystawy? Pozdrawiam!

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: sob gru 17, 2011 8:28 pm
autor: Zjak
Katalog z wystawy był do nabycia na wystawie.

Pozdr.

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: ndz gru 18, 2011 12:01 am
autor: papier
Witam. A jak oceniacie europejski konkur kariera?

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: ndz gru 18, 2011 10:04 am
autor: raczkowski16
Witam! Szanowny Panie Kolego ZJAK - dziękuje za informację. Mam 73lata zwiedziłem około czterysta wystaw gołębi - kupiłem czy dostałem około trzysta katalogów. Od Pana się dowiaduje jak to zrobić jeszcze raz dziękuje. Z Poważaniem Hieronim Raczkowski...

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: ndz gru 18, 2011 1:00 pm
autor: Zjak
Szanowny Panie Hieronimie! Proszę przeczytać pytanie jakie Pan napisał, a odpowiedź nasuwa się jednym słowem - TAK. Przecież zadał Pan precyzyjne pytanie.

Pozdr.

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: ndz gru 18, 2011 2:32 pm
autor: Chińczyk
Może i ja przekażę swoje uwagi z wystawy. Ogólnie wszystko było ok ,wystawa naprawdę duża oprawa ładna. Mam tylko jedną krytyczną uwagę ale dotyczy ona i innych wystaw -wydawanie eksponatów tutaj organizatorzy sie nie popisali.Po co trzymano NAS do godz 16.Po co informacje przez głośniki że bedzie tak czy tak . Wyszło jak wyszło nikt nad wydawaniem nie panował całkowicie . Po chwilowej konsternacji wszyscy ruszyli do klatek po ptaki każdy mógł brać co chciał ponoć zgineły koroniarze sercate ale to wiadomość nie spradzona, ptaki były w kilku halach + króliki i drób w osobnej . Od godz 14 można było spokojnie wydawać ptaki ,zwiedzających juz prawie nie było. Ja sam z nudów zdejmowałem płótna z logo naszego związku juz przed 15 i obrotowe na Krajówkę do nas do Szczecina ,wszyscy stali i tracili cenny czas na powrót do domu .Wyjechaliśmy z wystawy o godz 18 po zabraniu z klatek ponad 120 gołębi juz prawie ostatni na halach juz było pusto . Gonilismy przez całą Polskę w domu byłem ok 3 rano.
Aha i jeszcze jedno sprawa wyjętych przez organizatora chorych ptaków w trakcie wystawy. Nikt nie powiadomił odbierających co się stało z nimi dopiero po kilku tel powiedziano co i jak .Moim skromnym zdaniem rozdawanie nagród powinno być ok godz 12 zajeło to ok 2 godz i juz powinno sie wydawać ptaki. Kto chciał to juz obejrzał wystawę. Tak się juz praktykuje na wielu wystawach.
Ale nie ma co narzekać WYSTAWA UDANA jedna z największych do tej pory w Polsce.
CIEKAWY JESTEM jak wygladało wydawanie ponad 32 tys eksponatów w LIPSKU i ile to trwało
W Lipsku byłem coś imponujacego daleko nam do takich Wystaw może kiedys.
Pozdrawiam

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: ndz gru 18, 2011 3:51 pm
autor: turkot1989
Tak zaginęły koroniarze sercate w ilości 5 sztuk. Po obejrzeniu nagrań z kamer dowiedzieli sie ze gołębie pojechały do poznania. Gołebie zostały wysłane i jak dobrze pamiętam panu Ryszardowi Walawandrowi ale nie wiem w jakim stanie sa ptaki.

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: ndz gru 18, 2011 4:24 pm
autor: raczkowski16
Witam Serdecznie! Mam pytanie czy - będzie katalog z tej wystawy -Kielce11 w formie elektronicznej. Pozdrawiam!

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: ndz gru 18, 2011 5:05 pm
autor: J-J
Kolego Chińczyk masz racje gołębie powinny być wydawane najlepiej po ocenie wraz z nagrodom i każdy był by zadowolony, zrozum to targi sprzedawały bilety do 16,00 ,a nad wydawaniem gołębi panowano ,poza jednym wyjątkiem bo gościu z Poznania zabrał wszystkie nawet nie swoje ,bardzo mu się podobały , były ładniejsze od jego .Tłumaczenie że przez przypadek wcale nie tłumaczy bo jeśli nie było by nagrania z kamer to przepadło. Nie twoje nie RUSZAJ !!!! 65 kamer na halach :shock:
Jeśli chodzi o sroczkę co padła to weterynarz kazał ją usunąć i powiadomił kierownika wystawy .

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: ndz gru 18, 2011 6:53 pm
autor: arek5959
Niedługo będą wszczepiać chipy by śledzić kradzione ptaki, sprawa była by rozwiązana.
Wiem jak wygląda obieranie ptaków a nikt tego nie kontroluje, właściwie to jest najgorszy moment z całej wystawy.

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: ndz gru 18, 2011 7:32 pm
autor: robi1976
WITAM .TAKICH ZŁODZIEJI POWINNO SIĘ WYKLUCZAC ZE ZWIĄZKU .MNIE SĘDZIOWIE ZASKOCZYLI MILE ŁADNIE PUNKTUJĄC MI GOŁEBIE PO 92 PUNKTY A WYSTAWIAŁEM PDL PERŁOWE , PDL SREBRNIAKI I PASIAKI PERŁOWE

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: ndz gru 18, 2011 7:41 pm
autor: robi1976
pasiak 034.jpg
:P ja z wystawy jestem zadowolony

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: ndz gru 18, 2011 10:21 pm
autor: Garłacze :)
Jeśli ptaki były zabierane z klatek do izolatki to było to napisane na karcie ocen i na dodatkowej kartce. W przypadku śmierci ptaka właściciel był informowany telefonicznie.

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: pn gru 19, 2011 6:48 pm
autor: lewap125

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: pn gru 19, 2011 7:00 pm
autor: bogdan_sokoly
Zgadzam się Martinemluterem że sedzia byl jednostronny forowal ptaki tylko z wybrzeża wstyd panowie hodowcy z wybrzeża w jaki sposób chcecie pozyskać nowych czlonków. Proponowal bym szkolenie dla pana sędziego.

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: pn gru 19, 2011 8:00 pm
autor: CwAnIaK001
lewap125 pisze:Oto obiecane zdjęcia :D
https://picasaweb.google.com/1072789958 ... 7f-hte3JeQ
Widzę, że były na giełdzie ładne Barwnogłówki Królewieckie :D ... dlaczego tak mało jest zdjęć Turkotów Niemieckich Dwuczubych, szczególnie białych :lol: ? Może rozpoznałbym "swoje" byłe młódki, które były wystawiane na wystawie :oops: heh.

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: pn gru 19, 2011 10:14 pm
autor: lewap125
Barwnogłówki na giełdzie były niestety nie moje :D ,większość wyprzedałem w Białymstoku i ledwo wystarczyło mi do Kielc na wystawę :D. Zdjęć jest tak mało bo byłem tylko w niedzielę i było za mało czasu, aby zrobić wszystkim rasom :cry: :oops:

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: wt gru 20, 2011 7:50 am
autor: jack
lewap125 pisze:Oto obiecane zdjęcia :D
https://picasaweb.google.com/1072789958 ... 7f-hte3JeQ
Fajne fotki. Są tam zdjęcia szczepionek, ciekaw jestem kto je oferował do sprzedaży i jak były przechowywane ? Bo jeśli tak sobie leżały to ja dziękuję za taki specyfik, kupiłem raz i nigdy więcej.

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: wt gru 20, 2011 8:30 am
autor: Filip30
bogdan_sokoly pisze:Zgadzam się Martinemluterem że sedzia byl jednostronny forowal ptaki tylko z wybrzeża wstyd panowie hodowcy z wybrzeża w jaki sposób chcecie pozyskać nowych czlonków. Proponowal bym szkolenie dla pana sędziego.
Kolego bogdan_sokoły należy się ZŁOTY MEDAL za odwagę. Pokazałeś wszem i wobec jakie wystawiono m.in. EKSPONATY poddając ocenie sędziowskiej. Szkoda, że nie załączyłeś do nich kart ocen- obraz byłby jaśniejszy. Ten hodowca gdańskiego czarnego nie powinien w ogóle wystawiać go na krajówce młodych - ze wstydu winien wyjechać na pustynie Gobi i szukać chętnego do nabycia tego okazu - rozwinąć tam hodowlę. Zdjęcie białego gdańskiego nie ukazuje jego super walorów. W kontekście sędziowskiej oceny daje się wyczuć niepisane, ciche „wskazówki” Pomorskiego Klubu. Przyznanie się obecnie do błędu i skruchy nie ma już znaczenia, wynik i katalog „poszedł” w eter i my go nie zmienimy.
Pozdrawiam - do zobaczenia na krajówce w Szczecinie.

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: wt gru 20, 2011 9:08 am
autor: adammo87
coz to za ksiazka i czyjego piora na zdjeciach 98-100?

dzieki za fotki lewap!! teraz reszte z bialegostoku jeszcze wrzuc":)

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: wt gru 20, 2011 10:10 am
autor: lewap125
Nie pamiętam kto sprzedawał te szczepionki, ale na wystawce były wyłożone tylko same opakowania.

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: wt gru 20, 2011 10:37 am
autor: lewap125
https://lh5.googleusercontent.com/-Y80t ... 12/137.JPG
Zdjęcie pokazuje autora książki " Gołębie Rasowe " Pana Janusza Pawłowskiego, wpisującego dedykacje dla kupujących.
Również mam taką książkę z dedykacją , którą kupiłem prawie rok temu na giełdzie gołębiarskiej w Radzyminie, gdzie Pan Janusz promował swoją książkę :D

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: wt gru 20, 2011 4:12 pm
autor: raczkowski16
Witam! Proszę o podanie nazwiska Pana sędziego oceniającego - gdańskie wys. Pozdrawiam!

Re: Wystawa Krajowa Gołębi Młodych Kielce 2011 grudzień

: wt gru 20, 2011 6:51 pm
autor: kleniu1
Janusz Kowalewski jak wynika z katalogu