Wiosenna wystawa w Sosnowcu.

Zjak
Posty: 1681
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Wiosenna wystawa w Sosnowcu.

Post autor: Zjak » wt maja 15, 2007 3:59 pm

Witam.
W biezacym nr-e "fauny i flory" jest info o wystawie w Sosnowcu, ktora odbedzie sie w dniach 2-3.06.2007.
Moze ktos wie cos wiecej na ten temat, co tam bedzie pokazane, moze jakas gielda przy okazji.

No i przy okazji - bylem na gieldzie w Busku-Zdroju. Jak przygotuje zdjecia to pokaze, ze nie zartuje.

Pozdr.

taiszjo
Posty: 111
Rejestracja: wt gru 06, 2005 4:46 pm
Lokalizacja: Ostrowiec ÂŚw.
Kontakt:

Post autor: taiszjo » wt maja 15, 2007 8:22 pm

Zjak kiedy byles na gieldzie w Busku Zdroju, miesiac temu widzilem mezczyzne robiacego zdjecia (wysoki,czarne wlosy, prawdopodobnie mial wasy). Jak oceniasz gielde w Busku. Pozdrawiam

Zjak
Posty: 1681
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » wt maja 15, 2007 8:49 pm

taiszjo pisze:Zjak kiedy byles na gieldzie w Busku Zdroju, miesiac temu widzilem mezczyzne robiacego zdjecia (wysoki,czarne wlosy, prawdopodobnie mial wasy). Jak oceniasz gielde w Busku. Pozdrawiam
Na pewno to nie ja. Migawki z gieldy w Busku zamiescilem w watku gielda w Pozostale.
Bylem w ostatnia niedziele.

Pozdr.

Mnich
Posty: 88
Rejestracja: czw gru 07, 2006 2:57 pm
Kontakt:

Post autor: Mnich » czw maja 17, 2007 7:32 am

Witam
Ostanio tak sie zlozylo, ze nie moglem zajrzec na gielde do Buska. Mam pytanko. Jak bylo na ostaniej gieldzie z perukarzami tzn. czy bylo duzo sprzedajacych, jaka jakosc ptakow i ceny. Kiedys jak widzialem to nie bylo zbyt wiele tych ptakow, te co byly (przynajmniej niektore) dosc dobrej jakosci w cenach 100 do 120 zl za pare ale jeszcze do utargowania. Nosze sie z zamiarem zakupu parki, moze dwoch tej rasy i stad moja ciekawosc.
Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam

taiszjo
Posty: 111
Rejestracja: wt gru 06, 2005 4:46 pm
Lokalizacja: Ostrowiec ÂŚw.
Kontakt:

Post autor: taiszjo » czw maja 17, 2007 8:00 pm

Witam.Bylo na spzredaz kilka sztuk perulkarzy te co interesowaly mojego znjomego to po 100 zl za sztuke. Pozdrawiam

gdansky
Posty: 25
Rejestracja: pn maja 07, 2007 6:31 pm
Lokalizacja: ÂŚwietochlowice
Kontakt:

Post autor: gdansky » sob maja 19, 2007 3:38 pm

A na gieldzie w Buzku widzieliscie moze jakies GdaĂąskie Wysokolotne jak tak to jaka cena i jakosc golabkow ?

Zjak
Posty: 1681
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » pn cze 11, 2007 9:12 pm

Wystawa w Sosnowcu zaliczona ale bez zachwytu. Przeprowadzona w warunkach plenerowych. Gieldy przy wystawie nie bylo.
Nie bylo ras typowych dla tamtego rejonu czyli tiplerow zaglebiowskich.

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjec: http://zjak.fotosik.pl/albumy/207734.html

Duzo ciekawsza byla wystawa drobiu ozdobnego. Zrobilem kilka zdjec, ktore po opracowaniu zaprezentuje.

Pozdr.

jack
Posty: 456
Rejestracja: czw gru 29, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: w.mazowieckie
Kontakt:

Post autor: jack » wt cze 12, 2007 9:12 am

Bardzo fajne miejsce, w ktorym odbywala sie ta wystawa, pieknie. JZ.

Zjak
Posty: 1681
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » wt cze 12, 2007 3:01 pm

jack pisze:Bardzo fajne miejsce, w ktorym odbywala sie ta wystawa, pieknie. JZ.
Tak, rzeczywiscie b.fajne miejsce, jakies parkowe tylko golebi bylo malo i przewaznie rasy "duze".

Pozdr.

Zjak
Posty: 1681
Rejestracja: pn gru 11, 2006 6:47 pm
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: Zjak » śr cze 13, 2007 7:21 pm

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjec z wystawy drobiu ozdobnego, ktora byla w tym samym miejscu gdzie wystawa golebi. Ze wzgledu na brak czasu nie opisalem zdjec /jaka rasa/, bylem uzalezniony od transportu.
Te same warunki plenerowe.

http://zjak.fotosik.pl/albumy/208969.html

Pozdr.

Awatar użytkownika
wojtek_pi
Posty: 82
Rejestracja: sob lis 19, 2005 7:06 pm
Lokalizacja: Wojkowice(Zaglebie Dabrowskie)
Kontakt:

Post autor: wojtek_pi » sob sie 11, 2007 8:06 pm

Zjak.Masz zgode na umieszczanie zdjec mnie i mojego ojca w internecie?;/ wypadaloby spytac, a tak woglle to mogles sie przywiatac jak byles...
P.S teraz odpisuje, bo teraz przeczytalem:D
Wojciech Piotrowski

Awatar użytkownika
zbiter
Posty: 1905
Rejestracja: wt lis 15, 2005 9:26 pm
Kontakt:

Post autor: zbiter » sob sie 11, 2007 9:18 pm

wojtek_pi pisze:Zjak.Masz zgode na umieszczanie zdjec mnie i mojego ojca w internecie?;/ wypadaloby spytac, a tak woglle to mogles sie przywiatac jak byles...
P.S teraz odpisuje, bo teraz przeczytalem:D
Smieszne :lol: czy Wy chodzicie z plakietkami z nazwiskiem czy cos podobnego ? skad mogl wiedziec co to za jegomoscie.Poprostu migawki z gieldy ,pewnie bedziesz chcial jakas prowizje za umieszczenie Waszych wizerunkow :lol: nie wiem ale ja tylko widzialem 1 goscia starszego ,czy to Ty Wojtek Pi ?
Szukaj a znajdziesz

Awatar użytkownika
wojtek_pi
Posty: 82
Rejestracja: sob lis 19, 2005 7:06 pm
Lokalizacja: Wojkowice(Zaglebie Dabrowskie)
Kontakt:

Post autor: wojtek_pi » ndz sie 12, 2007 10:55 am

zbiter, to byl oczywiscie zart... :roll: a to akurat jest moj Ojciec. 8)
Wojciech Piotrowski

ODPOWIEDZ