Witam serdecznie jako ze jestem kompletnym laikiem, choć trzeba od czegoś zacząć, proszę w ocenie tych ptaków:
LINK 1 - http://allegro.pl/show_item.php?item=6205733642
Wiem ze na zdjęciach pewnie wszystkiego się nie zobaczy, ale proszę chociaż o ogólna ocenę, są to ptaki warte tej ceny?
Pozdrawiam
Pomoc przy ocenie - Motyl Warszawski
-
- Kontaktowanie:
Re: Pomoc przy ocenie - Motyl Warszawski
Witam.Moim skromnym zdaniem dał bym sobie na Twoim miejscu Kolego spokój z tymi Motylami i ich nie kupował.Ta rasa charakteryzuje się tym że ze słabych rasowo gołąbków wyciągnąć coś młodego,fajnego graniczy z cudem.Ja bym nie zakupił tych ptaków bo to takie średniaczki.Może nie są ostatnie ale do fajnych Motyli wiele im brakuje.Ale mamy wolny kraj i sam zadecydujesz co zrobisz,kupisz czy nie.Pozdrawiam.[Nie mogę namierzyć fotek motyli które kiedyś miałem od jednego Pana z Warszawy ale w ten czas 10lat temu dałem 1000zł.za parę ale były o niebo lepsze,bo bez brody,i fajnie nakrapiane nie takie z blachami].Jak znajdę to wrzucę.
- golebiewski
- Kontaktowanie:
Witam.
Ja powiem Ci trochę inaczej. Na początek są to dobre gołębie, i tak będziesz miał problem z wychowaniem młodych po nich. To byłaby dobra szkoła przed lepszymi ptaszkami. Gdybyś zaczął od dobrych, to mógłbyś się szybko zrazić, chyba że z krótkimi miałeś do czynienia. Motyle to gołębie pstrokate, więc z rysunkiem może być różnie. Poczytaj w starej książce Peterfiego o dziedziczeniu rysunku i pstrokatości i będziesz wiedział jak jest z rysunkiem u motyli. Tam są takie fajne rysuneczki, dla zobrazowania zagadnienia. Ja zaczynałem od gorszych i od razu w 1 roku wychowałem kilka sztuk tej klasy jak na zdjęciach, w 3 roku już miałem motyle, które potrzebowały pół godziny aby zjeść dwa ziarenka, bo nie miały czym dziobać. Oczywiście w normalnym zimnym gołębniku zimy nie przeżyły.
Co do tamtych motyli to jak napisałem na początek mogą być tylko cena 650 nawet za parę to za dużo.