marchew

Awatar użytkownika
atwelp
Posty: 35
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 3:23 pm
Kontakt:

marchew

Post autor: atwelp » wt paź 13, 2009 1:40 pm

drobno utartą marchew podawac gołębiom wysuszoną czy może byc świeża? i czy w osobnym pojemniku czy lepiej wymieszać z podstawową karmą?

Kamilstrzel
Posty: 112
Rejestracja: pn lip 23, 2007 4:52 pm
Lokalizacja: okolice zwolenia(mazowieckie)
Kontakt:

Re: marchew

Post autor: Kamilstrzel » wt paź 13, 2009 4:07 pm

Witam! Ja podaje świeżą. Moje gołębie nie chętnie ją jedzą więc dzień przed podaniem marchwi nie daje wieczorem karmy żeby gołębie zgłodniały i na drugi dzień nie chętnie ale jadły ją. Oczywiście trzeba tą marchew przed podaniem utrzeć.Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
atwelp
Posty: 35
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 3:23 pm
Kontakt:

Re: marchew

Post autor: atwelp » wt paź 13, 2009 5:54 pm

ok dzieki :) tez zauwazylem ze nie chetnie ją jedzą no ale jedzą

Simon32
Posty: 43
Rejestracja: pt paź 09, 2009 12:17 am
Kontakt:

Re: marchew

Post autor: Simon32 » wt paź 13, 2009 6:57 pm

w jakim celu marchew?

Awatar użytkownika
zbiter
Posty: 1905
Rejestracja: wt lis 15, 2005 9:26 pm
Kontakt:

Re: marchew

Post autor: zbiter » wt paź 13, 2009 7:15 pm

Kanarkom sie podaje na kolor :lol:
Szukaj a znajdziesz

Simon32
Posty: 43
Rejestracja: pt paź 09, 2009 12:17 am
Kontakt:

Re: marchew

Post autor: Simon32 » wt paź 13, 2009 9:12 pm

Może to czerwonym gołębiom się podaje żeby nabrały koloru? :lol:

placek
Posty: 119
Rejestracja: pn lip 13, 2009 1:05 pm
Kontakt:

Re: marchew

Post autor: placek » śr paź 14, 2009 6:04 pm

Witam, najlepiej jest zmielić w maszynce do mięsa razem z innymi warzywami (np. burak, pietruszka, seler, cebula, czosnek, itp.) i wymieszać z karmą, podawać po ok 2 h jak zboże namięknie.
Warzywa maja dużo witamin (marchew wit. A) składników potrzebnych gołębiom, więc zamiast syntetycznych w płynie czy proszku lepiej podawać w naturalnej formie.

BODEKS
Posty: 77
Rejestracja: pn paź 15, 2007 2:26 pm
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Re: marchew

Post autor: BODEKS » sob lis 14, 2009 10:45 pm

Marchew najskuteczniej ze wszystkich soków warzywnych odtruwa ustrój i regeneruje chore komórki. Ma szczególnie dobry wpływ na nadnercza, współodpowiedzialne za sprawne działanie całego układu dokrewnego. Odtruwa wątrobę, dba o jej regenerację oraz sprawną pracę jako filtr krwi z toksyn. Obniża zbyt wysokie zakwaszenie krwi, które towarzyszy toksemii. Dzięki czystej krwi, ciała odpornościowe szybciej mogą dotrzeć do chorych tkanek organizmu, odkwaszać je i regenerować. wyciąg z marchwi przyrządzamy tak samo jak z buraków możemy przepuścić ją przez sokownik i rozcieńczyć z wodą i podajemy do picia ,pamiętajmy żeby nasz sok nie stał za długo bo skwaśnieje . Marchwiowy sok możemy podawać razem pół na pół z buraczanym ,nie róbmy za gęstej zawiesiny bo gołębie nie będą piły .
pozdrawiam BODEKS

sygit12345
Posty: 29
Rejestracja: wt gru 22, 2009 3:56 pm
Kontakt:

Re: marchew

Post autor: sygit12345 » śr gru 30, 2009 11:04 pm

Tak tak marchew faktycznie bardzo dobrze działa na gołębie. Nie wiem ile w tym prawdy ale mój kolega mówi że marchew bardzo wspomaga gołębie które są zamknięta cały czas w woljeże i od czasu do czasu mogą tylko latać na wolności. Moim gołębią marchew ucieram bardzo drobno mieszam z paszą i odstawiam tą mieszankę na noc a później rano ze smakiem gołębie się zajadają marchwią i pszenicą.
Pozdrawiam :lol:

arbiter
Posty: 1244
Rejestracja: czw lis 19, 2009 9:41 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: marchew

Post autor: arbiter » czw gru 31, 2009 7:54 am

Marchew ma jeszcze jedną zaletę a mianowicie zatrzymuje biegunkę tak samo jak ryż.

ODPOWIEDZ