Znaleziono 287 wyników

autor: amcane
pt lip 27, 2007 8:45 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: ...samotna samiczka...
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 3270

Pare lat temu mialem taki przypadek, ze od pary pocztowych ktore akurat mialy kilku dniowe mlode zgina samiec, wiec samica przygruchala sobie nowego luÂźnego samca a on zaadoptowal te mlodki i razem je wychowali :P
autor: amcane
wt lip 24, 2007 2:35 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Konkurs na najladniejszego garlacza
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 7963

Stawiam na STAWAKA POLSKIEGO :wink:
autor: amcane
czw lip 12, 2007 10:44 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Najladniejsze golebie
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 20136

A oto moje typy:

1. Brodawczak polski
2. Mewka polska
3. Listonosz polski

Zaglosowalem tylko na rasy o zarejestrowanym wzorcu :wink:
autor: amcane
śr cze 06, 2007 11:51 pm
Forum: ZACHOWANIE GOŁĘBI
Temat: golebie na balkonie
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 10702

witam
http://ale.gratka.pl/ogloszenie/505950_ ... copic.html
Masz tu link do ogloszenia, moze to Ci pomoze :wink:
autor: amcane
ndz cze 03, 2007 12:02 am
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Co do ratowania polskich ras...Stargardzki Pulsujacy
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 5834

I tu Quatro napisal sedno sprawy :idea: nic dodac nic ujac :o
autor: amcane
sob maja 26, 2007 5:30 pm
Forum: ZACHOWANIE GOŁĘBI
Temat: Paraliz nozek ?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 4655

Nie mow hop :P ogladales Szreka 2 :?: jakie urodzily sie piekne smoko-osiolki :lol:
autor: amcane
sob maja 26, 2007 5:26 pm
Forum: GENETYKA i PODSTAWY HODOWLI GOŁĘBI
Temat: Odpornosc u golebi .
Odpowiedzi: 22
Odsłony: 14311

Ornitoza
autor: amcane
pt maja 25, 2007 5:12 pm
Forum: ZACHOWANIE GOŁĘBI
Temat: Paraliz nozek ?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 4655

Musisz jej pomoc w wysiadywaniu :lol: dobry samiec na jajkach siedzi od okolo 10 rano do okolo 18 :wink: a jak zrozumialem ona jest w parze z Toba :)
autor: amcane
pt maja 04, 2007 3:35 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: TURCZYN
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3715

Jest to poprostu mieszaniec :idea:
autor: amcane
śr kwie 18, 2007 5:48 am
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Dotacje z unii
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3485

Witam
Kolego Widyn moglbys troche naswietlic sprawe :?:
autor: amcane
pt kwie 06, 2007 4:45 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Brodawczak staropolski buldog
Odpowiedzi: 60
Odsłony: 23423

Witam Dobrze kolega Emperor74 zauwazyl ze golebie ze zdjec (buldogi) roznia sie od sredniakow, dlatego uwazam (i nie tylko ja) ze powinny miec oddzielny wzorzec :idea: Dodam jeszcze ze golebie te nie maja z indianami nic wspolnego :!: A zainteresowanych projektem wzorca zapraszam na moja nowa strone...
autor: amcane
śr kwie 04, 2007 3:13 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Swift Syryjski
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 5352

Ciekawe, nie wiedzialem, dzieki :)
autor: amcane
śr kwie 04, 2007 3:09 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Swift Syryjski
Odpowiedzi: 16
Odsłony: 5352

Dlaczego "zlodziejki" :?: :shock:
autor: amcane
pn mar 26, 2007 10:57 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: podpisanie jajeczka??
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 3995

Ja mysle ze Stasiek sprawdza plec u jeszcze nie wyklutych pisklakow :P
autor: amcane
pn mar 26, 2007 1:00 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: podpisanie jajeczka??
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 3995

Z ta latarka niezly pomysl, musze to wypraktykowac :wink:
autor: amcane
ndz mar 25, 2007 11:56 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: podpisanie jajeczka??
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 3995

Najlepiej przykladajac w poblize zarowki :P
autor: amcane
sob mar 24, 2007 9:42 pm
Forum: ŁĄCZENIE W PARY i ODCHÓW MŁODYCH
Temat: Nie chca karmic...
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 7224

Witam
Czasem jest tak ze mlode slabo dopominaja sie o pokarm i stare traca nimi zainteresowanie :idea: mysle ze przyczyna tkwi w temperamencie mlodych :wink: jesli mozna to tak okreslic :roll:
autor: amcane
sob mar 24, 2007 9:27 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Obraczki
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 20301

Witam
W lodzi tez sa plastikowe i bardzo mi sie podobaja :wink:
autor: amcane
pt mar 23, 2007 10:20 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Obraczki
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 20301

ÂŻolte sa w tym roku na golebie pocztowe, o ile sie nie myle :wink:
autor: amcane
pt mar 23, 2007 7:23 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: podpisanie jajeczka??
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 3995

Witam
Kiedys tak robilem i nie zauwazylem zadnych negatywow :wink:
autor: amcane
pt mar 23, 2007 7:16 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Obraczki
Odpowiedzi: 51
Odsłony: 20301

Zgadza sie sa jaskrawo zielone :idea:
autor: amcane
wt lut 20, 2007 7:21 pm
Forum: WYSTAWY
Temat: wystawa golebi rasowych w Kielcach
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 8640

Witam
Wielkie dzieki Zjak, tak myslalem ze to ten Pan :wink:
autor: amcane
wt lut 20, 2007 1:12 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Brodawczak staropolski buldog
Odpowiedzi: 60
Odsłony: 23423

amcane pisze:WOLIERA nr.3 z marca 2003 znajdziecie opis rasy i jej historie.
Projekt wzorca to zadna tajemnica kazdy moze go przeczytac :idea: A co do historii to przeciez jest jedna po co powielac to samo :?: Co do zaangazowania to prosze sie nie martwic :twisted:
autor: amcane
wt lut 20, 2007 12:22 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Brodawczak staropolski buldog
Odpowiedzi: 60
Odsłony: 23423

Witam Ja rowniez nie mam nic przeciwko sredniakom , kazdy hoduje to co lubi. Prosze tylko o nie spychanie na margines brodawczakow staropolskich buldogow :wink: A mniej zorjentowanych w temacie chcial bym poinforowac ze buldogom historii nie trzeba tworzyc one juz ja maja , tak samo zreszta jak proj...
autor: amcane
pn lut 19, 2007 11:58 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Brodawczak staropolski buldog
Odpowiedzi: 60
Odsłony: 23423

A tak dla porzadku prosilbym zeby temat rzeszowskiego przeniesc we wlasciwe miejsce. Dziekuje Witam Rowniez prosil bym tak dla porzadku zeby kolega zalozyl temat brodawczaka podkarpackiego, bo to jest temat Brodawczaka staropolskiego buldoga :twisted: A tak na marginesie to jest duzo wiecej hodowco...