Znaleziono 31 wyników

autor: pawik_2492
pn lut 09, 2009 8:13 pm
Forum: WYSTAWY
Temat: Chełmża-wystawa
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 22835

No też sie właśnie zacząłem zastanawiać ponieważ kolega który sie wybiera na ta wystawe mówił mi ze 14 i 15 i bylem takiej myśli ale jak wszedłem na gołębnik we wystawy tam przeczytałem że 22 ale kolega sie upiera i chyba jest 14-15. Pierwszy raz bede na tej wystawie i słyszałem że warta odwiedzenia:)
autor: pawik_2492
ndz lut 08, 2009 5:40 pm
Forum: GENETYKA i PODSTAWY HODOWLI GOŁĘBI
Temat: Jastrząb :(
Odpowiedzi: 177
Odsłony: 52833

Kolego jak ci wziął jednego to było nie wypuszczać ptaszków to może po jakimś czasie zrezygnował by z tego terytorium a teraz bedziesz miał z nim ciężkie życie:)
autor: pawik_2492
ndz lut 01, 2009 9:23 am
Forum: ŁĄCZENIE W PARY i ODCHÓW MŁODYCH
Temat: KINGI JAKO MAMKI
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 2381

Kolego plindz mi się wydaje, że każdy pawik jest dobry na mamke bo posiadam pawiki i nie moge na nie narzekać co do ich wysiadywania i karmienia:)
autor: pawik_2492
ndz lut 01, 2009 9:19 am
Forum: GOŁĘBNIKI
Temat: Nowa hodowla
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3861

Według mnie ten "gołębnik" przypomina mi klatke do parowania. Ja na twoim miejscu bym ci radził co kolega plindz czyli wybudowac na strychu jakis mały gołębnik. A co do ptaków to najlepiej na początek zacząć od jakiś słabych:) A z czasem możesz sobie coś lepszego kupić:)
autor: pawik_2492
ndz sty 25, 2009 8:08 pm
Forum: ŁĄCZENIE W PARY i ODCHÓW MŁODYCH
Temat: Parowanie
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 7938

Aha dzięki za wszzystki odp. Myśle że jak bedzie dosyć ciepło to na przełomie lutego i marca można spokojnie zacząć parować i rozstawiać miski:)
autor: pawik_2492
ndz sty 25, 2009 7:55 pm
Forum: WYSTAWY
Temat: Chełmża-wystawa
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 22835

Chełmża-wystawa

Witam chciałbym sie dowiedzić coś na temat wystawy która ma sie odbyć 15-tego lutego.Czy ktoś sie na nią wybiera?? Bo się zastanawiam nad odwiedzeniem tej wystawy??
autor: pawik_2492
śr sty 21, 2009 7:47 pm
Forum: ŁĄCZENIE W PARY i ODCHÓW MŁODYCH
Temat: Parowanie
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 7938

Parowanie

Witam mam takie małe pytanko.A więc jest juz koniec stycznia i zastanawiam się kiedy można już zacząć parować gołębie?? Rok tamu puściłem w pary koniec lutego i pierwsze lęgi miałem dobre:)Jak koledzy uważacie??
autor: pawik_2492
pt sty 09, 2009 10:05 am
Forum: GOŁĘBNIKI
Temat: Cele lęgowe
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2618

Cele lęgowe

Witam jeszcze do sezonu lęgowego zostało troche czasu i chciałem zapytać gdzie można zakupić cele lęgowe jakiś sklep internetowy?? Prosze o odp :)
autor: pawik_2492
pn sty 05, 2009 4:27 pm
Forum: OCENA GOŁĘBI
Temat: Pawik
Odpowiedzi: 1
Odsłony: 1379

Pawik

Prosze o szczere oceny tego ptaszka :D http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf5 ... ed547.html
autor: pawik_2492
pn kwie 21, 2008 3:03 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Nieuczciwi Hodowcy
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 6553

Kiedyś też mialem taki przypadek że kupiłem na giełdzie gołąbki a później zdechły.Od tamtej pory zdala od takich imprez trzymam sie jednego dobrego hodowcy,który ma wspaniałe i piekne ptaki.
autor: pawik_2492
pn kwie 21, 2008 2:59 pm
Forum: GENETYKA i PODSTAWY HODOWLI GOŁĘBI
Temat: CO Z TEGO MOŻE BYĆ
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 8534

Napewno nic dobrego wyjdzie jakiś pokraka i będzie straszył inne gołębie :D
autor: pawik_2492
ndz kwie 13, 2008 8:20 pm
Forum: GOŁĘBNIKI
Temat: Cele lęgowe
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 2370

Cele lęgowe

Witam.Jestem w trakcie budowy gołębnika i zastanawiam się z czago najlepiej zrobic cele lęgowe.Czy można je gdzies zakupic??Z góry dzięki za odp.
autor: pawik_2492
pn mar 31, 2008 7:03 pm
Forum: CHOROBY GOŁĘBI
Temat: Mały Pawik - napompowany jak garłacz
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3814

Miałem kiedyś taki przypadek ale samica pawiczka miała jeszcze opuchniete nogi i nie mogła chodzić.Samiec chciał iść w pare a ona była słaba osowiała brak checi do życia.Po kilku dniach ulżyłem jej w cierpienia.
autor: pawik_2492
sob mar 29, 2008 4:40 pm
Forum: CHOROBY GOŁĘBI
Temat: Mały Pawik - napompowany jak garłacz
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3814

Jeżeli będziesz sie stosował do tego co napisaliśmy to nie powinno mu się nic stać.
autor: pawik_2492
sob mar 29, 2008 12:49 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Literatura, książki o gołębiach .
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 3324

Polecam ksiązke gołębie rasowe B.Nowicki,E.Pawlina,A.Dubiel posiadam ją i jestem z niej bardzo zadowolony kupowałem w sklepie internetowym empik.
autor: pawik_2492
pt mar 28, 2008 4:33 pm
Forum: CHOROBY GOŁĘBI
Temat: Mały Pawik - napompowany jak garłacz
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 3814

Według mnie to jest niedrożność wola.Spowodowane jest to podawaniem suchych pasz w dużych ilościach.Po pobraniu wody pasza lub ziarno pęcznieje w związku z tym ustaje ruch ścian wola i pokarm zalega.Przepełnione wole przy dotyku jest jak bardzo gęste ciasto.Należy wtedy odstawic suchy pokarm i podaw...
autor: pawik_2492
czw mar 27, 2008 3:22 pm
Forum: GENETYKA i PODSTAWY HODOWLI GOŁĘBI
Temat: Tłuczenie jajek przez giant homery
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3942

Powinieś podkładać jajka pod mamki to w tedy będzie lepiej.Posiadam garłacze pomorskie i jajka od nich podkładam pod mniejsze gołębie.
autor: pawik_2492
czw mar 27, 2008 3:19 pm
Forum: GENETYKA i PODSTAWY HODOWLI GOŁĘBI
Temat: Problem z jajkami - niezalężone jajka
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 7586

Witam.Powinieneś dać im jeszcze jedną szanse ponieważ pierwsze lengi zdarzaja sie nieudane.Też posiadam pawiki i miały niedawno jajka i okazało sie że były czyste a w tamtym sezonie ulęgły mi 8 młodziaków.Więc nie ma sie co denerwować tylko poprostu poczekać.
autor: pawik_2492
śr mar 19, 2008 5:17 pm
Forum: CHOROBY GOŁĘBI
Temat: Odrobaczenie
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 4555

Według mnie juz jest za późno na odrobaczanie.Ja swoje odrobaczałem na początku lutego. :D
autor: pawik_2492
wt mar 04, 2008 8:20 am
Forum: ŁĄCZENIE W PARY i ODCHÓW MŁODYCH
Temat: JAK SPAROWAĆ PAWIKI.
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 7185

Według mnie to troche przywcześnie z ich parowaniem.Powinieneś jeszcze troche poczekac.I najlepiej jak bys jednego pawika wymienił bo z jednego gnaizda.
autor: pawik_2492
czw lut 21, 2008 9:47 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Przywitaj sie, napisz parę zdań o sobie
Odpowiedzi: 167
Odsłony: 58133

Witam.
Na imie mam Radek gołębiami zajmuje się ok.6 lat hoduje rózne rasy ale moje ulubione to:
-pawiki
-perukarze
-garłacze pomorskie
-kapucyny
-zakonniczki.
autor: pawik_2492
pn sty 21, 2008 12:43 pm
Forum: ŁĄCZENIE W PARY i ODCHÓW MŁODYCH
Temat: Sezon lęgowy
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3401

Dzięki za dobre rady.Ruszam ostro i czekam na wiosne:).
autor: pawik_2492
ndz sty 20, 2008 12:22 pm
Forum: ŁĄCZENIE W PARY i ODCHÓW MŁODYCH
Temat: Sezon lęgowy
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 3401

Sezon lęgowy

Witam.Od kiedy można zacząć sezon lęgowy??Czy już można robic selekcje stada i przygotowywać je do parowania.Prosze o odp.i z góry dziękuje.
autor: pawik_2492
czw sty 17, 2008 3:57 pm
Forum: ŁĄCZENIE W PARY i ODCHÓW MŁODYCH
Temat: Misy legowe
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 20353

Ja posiadam miski plastikowe za które płaciłem 2zł.szt.Gołębie normalnie wysiadują w nich jajka i jest wporządku.Ja nie bawił bym sie w robienie własnoręcznie misek.
autor: pawik_2492
pt gru 21, 2007 8:32 pm
Forum: ŁĄCZENIE W PARY i ODCHÓW MŁODYCH
Temat: Jajka w grudniu ?
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 19508

Kiedys tez zostawialem jajka jak zniosly w zime ale doszedlem do wnisoku ze niewarto i golebie sie tylko mecza.Takie jest moje zdanie.