Znaleziono 25 wyników

autor: Krymek
pt wrz 21, 2007 4:50 pm
Forum: ŁĄCZENIE W PARY i ODCHÓW MŁODYCH
Temat: mleko w proszku w menu dla golebi
Odpowiedzi: 8
Odsłony: 4281

Hm mleko w doroslym zyciu trawia zaledwie 3 gatunki. Pies, kot i czlowiek. Wiec chyba golebie tak czy siak nie przyswoja wszystkich wartosci mleka.

Pozdrawiam
autor: Krymek
śr sie 15, 2007 8:18 am
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Regionalna terminologia....zargon...
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 11885

PDL pisze: Spancer - odmiana czarna sroki lowickiej lub niemieckiej
U nas na to mowi sie Krzyzak.
autor: Krymek
wt sie 14, 2007 8:52 am
Forum: GIEŁDA - oferty kupię/sprzedam
Temat: Problem ze zdjeciem
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 13106

Piotrek W. 1024 bajtow = 1 KB ;) Niby mala roznica a zawsze cos.
autor: Krymek
wt sie 14, 2007 8:50 am
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Regionalna terminologia....zargon...
Odpowiedzi: 37
Odsłony: 11885

A u mnie na te koroniarze mowi sie "berliny" eh ;P co za kraj.
autor: Krymek
sob sie 11, 2007 3:14 pm
Forum: CHOROBY GOŁĘBI
Temat: zolto w dziobie
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 9919

Na rzesistka tezjest Avimetronid. Taki proszek doustny. U mnie to dziala.

Pozdrawia Pawel Zugaj
autor: Krymek
śr sie 08, 2007 10:41 pm
Forum: CHOROBY GOŁĘBI
Temat: drogi oddechowe
Odpowiedzi: 13
Odsłony: 5274

orcio a jak podajesz to oregano ? na sucho razem z gritem ?
autor: Krymek
pn sie 06, 2007 9:28 am
Forum: CHOROBY GOŁĘBI
Temat: Czosnek - Preparat do wody.
Odpowiedzi: 21
Odsłony: 8456

Czosnek - Preparat do wody.

Mam pytanie. Czy ktos moglby pokazac przepis na ten preparat(wiem, ze mozna go kupic na gieldzie, ale czy nie lepiej samemu zrobic ? ) ? Wiem takze, ze kiedys Subbuteo go podal, ale w tym momencie nie moglem go znalesc. :cry:

Pozdrawiam Pawel Zugaj
autor: Krymek
sob cze 23, 2007 10:20 am
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Piasek z sola w menu?
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2419

Tluczesz troche cegly, gliny, wysuszone skorobki od jajek...
autor: Krymek
pt cze 22, 2007 8:45 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Piasek z sola w menu?
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 2419

Sole zawiera sole mineralne, co na pewno dobrze wplywa na ich kondycje. Mozesz podawac z gritem kupionym(czy wlasnej roboty). Golab sobie zawsze wybierze ile potrzebuje.
autor: Krymek
sob cze 16, 2007 3:20 pm
Forum: ZACHOWANIE GOŁĘBI
Temat: Co zrobic aby zakupione pocztowe nie uciekly
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 20781

Ale to jest pocztowy. Nawet kol. Zbiter, gdy omawial ten sposob powiedzial ze to nie dziala na pocztowe. Je trzeba przywiazac do golebnika. Musza sie przywiazac i miec obowiazek do niego wrocic.(np mlode). Ja osobiscie inego wyjscia nie widze.
autor: Krymek
pt cze 15, 2007 9:25 pm
Forum: ZACHOWANIE GOŁĘBI
Temat: Co zrobic aby zakupione pocztowe nie uciekly
Odpowiedzi: 58
Odsłony: 20781

hm musi miec mlode u ciebie w golebniku. Wtedy sa powinny zostac. Chociaz ja osobiscie tak mialem ze wychowaly mi mlode i z mlodymi odleciala :) ale zazwyczaj to skutkuje.
autor: Krymek
śr cze 13, 2007 3:28 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Krymka polska
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 29931

Jak ktos moze niech da fotke :P naprawde mnie zastanawia jak to wyglada :roll:
autor: Krymek
śr cze 13, 2007 1:14 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Krymka polska
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 29931

Hm moze sie nie znam na krymkach... ale chyba nie wystepuja w kolorze niebieskim... Jak mozesz daj foto na forum albo na meila flashmaster@vp.pl
autor: Krymek
pt cze 08, 2007 9:29 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Krymka polska
Odpowiedzi: 76
Odsłony: 29931

Bo dobra Krymka to juz zadkosc. U mnie Radomiu nie znajdziesz ladnej krymki godnej hodowli... Ni to bialostocka ni to polska a wiekszosc lapci nie ma albo pelnej krymki...
autor: Krymek
ndz cze 03, 2007 3:46 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Gdański Wysokolotny
Odpowiedzi: 202
Odsłony: 79263

Moltan pisze:A ja juz kompletnie mam pomieszane golebie. Z dwoch czarnych wyszedl mi czerwony z dwoma bialymi piorami w ogonie, z dwoch czarnych -> czarny z bialymi lapciami. :shock:
Mowisz ciagle o sokolach ? Skad tam sie lapcie mogly wziasc ?
autor: Krymek
ndz cze 03, 2007 11:32 am
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Gdański Wysokolotny
Odpowiedzi: 202
Odsłony: 79263

Mialem taki zamiar kiedys. Ale kazdy mi tego odradzal, wiec chyba to zly pomysl. A jaki kolor to nie mam pojecia :/ pewnie bialo-czarny :)
autor: Krymek
sob cze 02, 2007 11:11 am
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Gdański Wysokolotny
Odpowiedzi: 202
Odsłony: 79263

Hm od nie dawna hoduje sokoly, ale moim zdaniem jest wart tej ceny. Nawet ladny.
autor: Krymek
pn maja 28, 2007 6:14 am
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Gdański Wysokolotny
Odpowiedzi: 202
Odsłony: 79263

Co do tej oferty to nie ma z czego sie smiac. Koles napisal tam same sokoly, wiec to moze byc poprostu nazwa regionalna dla tych rodzajow ptaszkow. W sumie jak by napisal sokoly gdanskie to bysmy sie mogli naprawde zaczac smiac. Przynajmniej ja tak uwazam.
autor: Krymek
pt maja 18, 2007 2:10 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: gielda
Odpowiedzi: 134
Odsłony: 38965

@Lukasz Imiolek

musiales sie nachodzic bo raczej ja w radomiu jakis czempionow mewek nie widzialem :)
autor: Krymek
pt maja 18, 2007 2:06 pm
Forum: ZACHOWANIE GOŁĘBI
Temat: Paraliz nozek ?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 4682

Dobrze zrozumialem ? Trzymasz 1 golebia ? :/ Golebie to zwierzeta stadne...
autor: Krymek
pt kwie 06, 2007 8:43 am
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: tippler angielski
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 10897

Co do obraczaek to napewno ci doradzi ich sprzedawca(obraczek) na targu :)
autor: Krymek
sob sie 12, 2006 9:06 am
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Jakie rasy hodujecie??
Odpowiedzi: 308
Odsłony: 115948

Hmm witam po dlugiej przerwie - :)

W moim uroczym golebniku znalesc mozna

:arrow: pocztowe :)
:arrow: Krymki :)
autor: Krymek
ndz sty 29, 2006 12:47 pm
Forum: WYSTAWY
Temat: Wystawa w Radomiu
Odpowiedzi: 50
Odsłony: 26604

Czy przypadkiem pochodzicie z Radomia :D :?:
autor: Krymek
śr sty 25, 2006 7:59 pm
Forum: CHOROBY GOŁĘBI
Temat: nienaturalnej wielkosci jajka
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 10553

A ja wam powiem tak. U mnie na targu jest taka pani co sprzedaje jajka z podwojnymi zoltkami na jajecznice :) po 50 gr. Tez mnie dziwi czemu kury niosa jajka z 2 zoltkami. Ale jajecznica pyszna.(na slonince lub podgardlu) pozdrawiam Krymek - milosnik golebi pocztowych :)
autor: Krymek
ndz sty 08, 2006 8:31 pm
Forum: GOŁĘBNIKI
Temat: Kosze do golebi
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 4406

Chodzi ci chyba o siate :) ja na 10 par golebi mam 40x200x150(wysokosc x dlugosc x szerokosc) podaje w centymetrach