Znaleziono 65 wyników

autor: Kamil_801
wt sty 26, 2016 8:58 pm
Forum: WYSTAWY
Temat: POKAZ P-WKHGW w SARZYNIE
Odpowiedzi: 43
Odsłony: 17198

Re: POKAZ P-WKHGW w SARZYNIE

witam , kolego Poldi... mozesz wierzyć lub nie ja nie udzielam sie na forach ale je bacznie obserwuje i ten regulamin klubowy odkąd powstały tzw flisaki zmienil sie... jak powtał klub nic tam nie bylo o wymyslaniu nowych ras byle by latalo... p.s ma ktoś fotki zagłębiakow z pokazu ? pozdrowiam kamil...
autor: Kamil_801
śr gru 11, 2013 6:52 pm
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Ciekawe filmy z YOUTUBE
Odpowiedzi: 356
Odsłony: 82075

Re: Ciekawe filmy z YOUTUBE

Panowie troche powagi... kogo wy chcecie oszukać że srebrniaki typu wystawowego(kaleki) są wypuszczane i tym bardziej ganiane?? ja mieszkam w okolocach warszawy i wiem jak to wygląda więc po co tu komu kit wciskać? taki co kosztuje od 100zl w zwyż jest juz chroniony inmunitetem aby czasem nie przepa...
autor: Kamil_801
sob wrz 14, 2013 9:31 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: wysokolotne
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 13305

Re: wysokolotne

roznia sie stylem lotu wysokoscia i dlugoscia lotu jedne lataja nisko w rozproszeniu a drugie kreca osemki w zakryciu a jeszcze nie ktore dziela sie na lewo i prawo skretnie.[/quote] Dzielą sie na lewo i prawo skrętne?? możesz to jakoś wyjaśnic bo pierwsze slysze takie coś... kolego za duzo bajek cz...
autor: Kamil_801
pt wrz 13, 2013 8:48 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: wysokolotne
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 13305

Re: wysokolotne

filmik z pakistanami w górze?? zdecydowanie zaprzecza opis ich lotu... stado zgrane? moze przez 10 godzin lotu szukają sie by zbić stado? ciężki temat z tą rasą bo nikt nic nie wie....mozna gdybać, ale jesli 20 golebi lata po 20 godzin w zakryciu to rewelacja...
pozdrowienia
autor: Kamil_801
czw wrz 12, 2013 9:29 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: wysokolotne
Odpowiedzi: 69
Odsłony: 13305

Re: wysokolotne

Więc nikt nie opisze ich pięknego 20 godzinnego lotu?? dziwne...
autor: Kamil_801
sob sie 17, 2013 6:31 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Tipler Angielski
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 17562

Re: Tipler Angielski

kolego "scyzoryk" jak już będziesz wiedział kto i jaką mieszanine Ci wcisnoł to daj znać... bo skoro kupiles i nie wiesz co kupiles i stanowczo twierdzisz ze to golebie rasowe to darme tu nasze pisanie i tlumaczenie wzorców tipplerów. Na tym koncze wypowiedz, pozdrawiam i zycze sukcesów w lotach :mr...
autor: Kamil_801
czw sie 15, 2013 7:03 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Tipler Angielski
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 17562

Re: Tipler Angielski

typowo lotne zagłebiowskie występują w kolorach ciemnych, ciemne grochy,ciemne z przebiciem czerwonego,niebieskie ,trafiają się również czerwone(stalowe) ale nigdy nie spotkałem wybitnie lotnych zagłębiowskich w intensywnym kolorze czerwonym lub żółtym , ale to nie jest temat zagłębiaków, żółte to u...
autor: Kamil_801
śr sie 14, 2013 4:11 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Tipler Angielski
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 17562

Re: Tipler Angielski

kolego "emir"... a kto chciałby patrzeć na lot tiplera angielskiego 4-5 godzinny? lot ten przypomina lot golebi pocztowych... nic w tym nadzwyczajnego, hoduje t.zaglębiowskie i przy odpowiednim treningu one latają 4-5 godzin ale ich lot jest na duzych wysokosciach bez powolnego tłuczenia nad dachami...
autor: Kamil_801
wt sie 13, 2013 8:43 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Tipler Angielski
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 17562

Re: Tipler Angielski

Witam... dlatego jestem bardzo zdziwiony iż golebie rzekome tiplery angielskie wylataly 4 godz i już mają trafić do rozplodu? znając osiągi lotowe tej rasy wg mnie 10 godz lotu przez caly sezon wtedy ptaki mogą być do rozplodu. Kol. "scyzoryk" u kogo zakupiłeś te gołąbki? od hodowcy z podwórka czy t...
autor: Kamil_801
pn sie 12, 2013 7:44 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Tipler Angielski
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 17562

Re: Tipler Angielski

jak dla mnie to gołębie ze zdjęcia nawet nie są podobne do tiplerów angielskich... podobne są do tiplerów targowych błędnie nazywanych zaglębiowskimi, kosztują po 5-10zl na targu , kolego jesli twierdzisz ze lataja 4 godz to muszą miec cos domieszane... moze wypowie się jakiś szpec od anglików?
autor: Kamil_801
sob sie 10, 2013 6:40 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Tipler Angielski
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 17562

Re: Tipler Angielski

kolego a masz jakieś dokladniejsze zdjęcia tych gołąbków? po 4 godzinnym locie nie za wczesnie by szukac dla nich czegoś do par?
autor: Kamil_801
ndz lip 28, 2013 3:33 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Tipler Angielski
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 17562

Re: Tipler Angielski

jak tipler angielski lata kilka godzin to trafia do rosołu... minimum 10 godzin lotu , a co do "teplerów" zagłębiowskich to czerwone to wymysl jakiś,tego nie bylo i nie ma...we wzorcu. Juz nie jedna osoba to tlumaczyla ale widac daremnie.
pozdrawiam
autor: Kamil_801
czw maja 16, 2013 9:14 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: BUDAPESZTAŃSKIE KOŃCATE PANTOSZE są też z żółtym wiankiem ?
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 2019

Re: BUDAPESZTAŃSKIE KOŃCATE PANTOSZE są też z żółtym wiankie

Witam, tak powinny wyglądać pantosze typ sportowy
autor: Kamil_801
śr kwie 03, 2013 9:19 pm
Forum: ŁĄCZENIE W PARY i ODCHÓW MŁODYCH
Temat: Karmienie młodych
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 31469

Re: Karmienie młodych

a za takie karmienie jak w hospicjum UE daje dofinansowanie? :lol:
autor: Kamil_801
sob sty 19, 2013 5:42 pm
Forum: WYSTAWY
Temat: Wystawa w Ciechanowie 02 - 03.02. 2013
Odpowiedzi: 18
Odsłony: 5604

Re: Wystawa w Ciechanowie 02 - 03.02. 2013

Witam,a jakie tam będą rasy? coś z wysokolotnych?
autor: Kamil_801
ndz lis 18, 2012 10:29 am
Forum: POZOSTAŁE
Temat: Akcja Prowokacja
Odpowiedzi: 11
Odsłony: 2638

Re: Akcja Prowokacja

witam , zgadzam się w zupelnosci o tym co piszecie, niby mamy kryzys brak pieniedzy itd... czlowiek czlowiekowi staje sie zawistny , na bazarach potrafią oszukiwać nawet za 3 zł , co do mlodych hodowców owszem jest ich mniej , a dlaczego? teraz kazdy ma komputer ,internet, nawet na boiskach jest cor...
autor: Kamil_801
czw lis 15, 2012 4:09 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Egerske wysokolotne
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 11256

Re: Egerske wysokolotne

Paweł okej, dla jednych egierskie to nowosc (dla handlarzy czysty zysk) a w moich okolicach jest sporo tej rasy , gołębie te nie latają zbyt dlugo, moze ponad godzine lotu, nie za wysoko i ich wadą jest to że strasznie giną. Moj znajomy hoduje je od 97r. po tym jak wprowadzil tiplery i bociany budap...
autor: Kamil_801
śr lis 14, 2012 7:30 pm
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Egerske wysokolotne
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 11256

Re: Egerske wysokolotne

Witam, co do egierskich to fajne golebie ale zalezy jakich czasow lotowych kolega od nich wymaga? warto przeczytac sobie wzorzec ,co do ich lotu jest tak jak tam jest napisane.
autor: Kamil_801
wt lis 06, 2012 3:57 pm
Forum: GENETYKA i PODSTAWY HODOWLI GOŁĘBI
Temat: Ehh.. Cieżko
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 6866

Re: Ehh.. Cieżko

widze że nikt z was nie ma doswiadczenia w przyuczaniu duzego stada golebi gdzie sasiedzi gonią i chca wylapać... jak przywiozlem ok100 budapesztów sasiad mial ok 50 sztuk roznych mixów i nie patrzylem na to ze on gania i mi wylapie , robilem tak jak napisalem w poscie wczesniejszym, ktory glupi nie...
autor: Kamil_801
pn lis 05, 2012 2:14 pm
Forum: GENETYKA i PODSTAWY HODOWLI GOŁĘBI
Temat: Ehh.. Cieżko
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 6866

Re: Ehh.. Cieżko

80 sztuk bocianow bedzie ciezko przyuczyc? ja po 60 budapesztow przyuczalem a nic na budzie nie bylo i zwialo moze 10 sztuk, po 3 dniach juz gonilem i wszystko bylo jak nalezy, trzymasz pod kratą tydzien moze wiecej dajesz jeść bardzo malo i uczysz je na gwizd , po 4 dniu jak do nich szedlem i gwizd...
autor: Kamil_801
pn lis 05, 2012 11:38 am
Forum: WYSTAWY
Temat: Wystawa Garwolin 2011
Odpowiedzi: 60
Odsłony: 15543

Re: Wystawa Garwolin 2011

ogólnie gołębi było duzo na gieldzie...ale wszedzie było to samo, ciasno i duzo ludzi na pietrze przejsc sie nie dalo, do takli ktore mial moj znajomy ludzie podchodzili i pytali co to jest...więc wiedza hodowcow na temat ras jest bardzo obszerna :lol: porobilem kilka fotek ,sami ocencie :)
autor: Kamil_801
pn lis 05, 2012 11:25 am
Forum: RASY GOŁĘBI
Temat: Sroczka Polska Krótkodzioba
Odpowiedzi: 847
Odsłony: 183778

Re: Sroczka Polska Krótkodzioba

Witam ,mam sporo fotek z wystawy ale tej rasy tylko to.
pozdrawiam
autor: Kamil_801
sob lis 03, 2012 7:35 pm
Forum: OCENA GOŁĘBI
Temat: Srebrniaki i Podbródek
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 13552

Re: Srebrniaki i Podbródek

kolego Mateusz, mowa byla o budapesztach na brazowych wiankach, we wczesniejszym poscie moim podalem link zobacz sobie, czerwone i zolte to odpad jest to oczywiste wymysl polskich wystaw nic więcej, sam mam brązową budapesztke z węgier ,tam nie ma czerwonych i zółtych, czerwony a brązowy jest róznic...
autor: Kamil_801
sob lis 03, 2012 6:55 pm
Forum: OCENA GOŁĘBI
Temat: Srebrniaki i Podbródek
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 13552

Re: Srebrniaki i Podbródek

to dlaczego na stronach węgierskich są na brązowych wiankach i czarno dziobe?
pomyślcie zanim coś napiszecie...PODAJE LINK DO STRONY
http://users.atw.hu/mrtoe/pap%20laszlo.htm
autor: Kamil_801
pt lis 02, 2012 7:56 pm
Forum: WYSTAWY
Temat: Wystawa Garwolin 2011
Odpowiedzi: 60
Odsłony: 15543

Re: Wystawa Garwolin 2011

Panowie to może byśmy spotkali się gdzieś w celach zapoznawczych ;)